۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱:۵۵

نماینده دشتستان مطرح کرد؛

بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان طوری باشد که حوادث تکرار نشوند

بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان طوری باشد که حوادث تکرار نشوند

بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده دشتستان باید به گونه‌ای اجرا شوند که این حوادث تکرار نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی چهارشنبه‌شب در نشست بررسی مسائل سیل وحدتیه اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات خوبی گرفته شود که مشکلات به صورت پایدار حل شود و زیرساخت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات سیل نباشیم.

وی اضافه کرد: امروز بازدیدی از مناطق سیل‌زده داشتیم که دیوارچینی یکی از مسائل اصلی است که انتظار می‌رود در شهر و روستاهای استان بوشهر روند اجرای این طرح‌ها تسریع و تسهیل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدتیه بیشترین خسارت را در جریان این سیل دیده است و انتظار می‌رود در حوزه بازسازی در اولویت باشد ولی باید دیگر نقاط هم دیده شود.

وی خواستار تسریع در روند بازسازی مناطق سیل‌زده شد و ادامه داد: باید مرحله اجرایی و عملیاتی کار تسریع شود و شاهد تکمیل ان طبق برنامه اعلام شده باشیم.

رضایی افزود: مسئله قیر یکی از نیازهای اساسی در استان است که اکنون به خوبی ارائه نمی‌شود. قیمت قیر حدود دو برابر شده است و باعث شده تا مقداری که بنیاد می‌تواند کمک کند کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه با کمبود قیر در استان مواجه هستیم و این مسئله مشکلاتی ایجاد کرده است گفت: سطح بالایی آماده آسفالت داریم و معطل قیر است. اگر قیر تأمین شود تحول اساسی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5132768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha