۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون دانشگاهی و پرورش اندام

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون دانشگاهی و پرورش اندام

با هدف توسعه و گسترش رشته بدنسازی و پرورش اندام، پاورلیفتینگ در دانشگاه‌ها تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون پرورش اندام برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، آموزشی و ارتقای رشته‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در دانشگاه‌ها در ابعاد همگانی و قهرمانی تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون به امضا رسید.

در این تفاهم نامه برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و کارگاه‌های آموزشی توسط فدراسیون و هیأت‌های ورزش‌های دانشگاهی در مراکز استان‌ها برای اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و برگزاری مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک و پاورلیفتینگ دانشگاه‌ها به امضاء رسید.

همچنین برگزاری دوره‌های مربیگری پرورش اندام، برگزاری یک دوره کلاس بین المللی پرورش اندام ، برگزاری دوره بدنسازی Conditioning 3، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری مچ اندازی، برگزاری دوره‌های پاورلیفتینگ داوری و مربیگری، برگزاری یک دوره مربیگری بین المللی پاورلیفتینگ، برگزاری یک دوره داوری بین المللی پاورلیفتینگ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با همکاری دو فدراسیون، برگزاری دوره‌های مربیگری کار با دستگاه‌های ورزشی و نسخه نویسی و برگزاری دوره‌های علم تمرین و تغذیه ورزشی مخصوص رشته پرورش اندام و پاورلیفتینگ برای آقایان و خانم‌ها مورد توافق رسید.

این تفاهم نامه همکاری میان هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در محل این فدراسیون به امضا رسید.

کد خبر 5141919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha