۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲

سرمربی تیم والیبال سیرجان:

با ترکیب اصلی مقابل سپاهان حاضر شدیم

با ترکیب اصلی مقابل سپاهان حاضر شدیم

سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از شکست تیم والیبال سپاهان گفت: هفته‌ها منتظر این بازی بودیم و با ترکیب اصلی مقابل سپاهان حاضر شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم صدرنشین سپاهان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم سیرجان شد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم سپاهان صدرنشین گفت: هفته‌ها بود منتظر این بازی بودیم چرا که در ۶ هفته گذشته از ترکیب‌های مختلفی، استفاده و امروز پس از ۶ هفته برای نخستین‌بار از ترکیب اصلی خود استفاده کردیم. بازیکنانم طبق آنالیز بازی منظم و پرتلاشی انجام دادند.

وی ادامه داد: سپاهان تیم فوق‌العاده و قابل احترامی است که با برنامه کار می‌کند. تمام تلاش خود را کردیم و در نهایت پیروزی را رقم زدیم. از یکسو، ناراحتم که بهبودی پاسور تیممان به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت اما از سوی دیگر، خوشحالم که بازیکن جایگزین توانست به خوبی عمل کند و پیروز شویم؛ این نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره دو بازی آینده تیمش در مرحله‌های گروهی گفت: بازی برای من از نظر برد و باخت اهمیتی ندارد بلکه اهمیت دو بازی آینده بیشتر بر روی موضوعات تاکتیکی است. برنامه‌های خاصی داریم. حتماً از ترکیب‌های متفاوتی استفاده خواهیم کرد. برای پیروزی به زمین می‌رویم اما هدفمان چیز دیگری است.

کد خبر 5145786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha