۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۲۷

نماینده دشتی و تنگستان:

امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود

امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات امدادی هلال احمر در دشتی و تنگستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان هلال احمر اظهار داشت: در هنگام بروز حوادث، نقش هلال احمر یک نقش و مسئولیت حیاتی است و باید زمینه تقویت این نهاد فراهم شود.

وی به برخی از مشکلات و نیازهای هلال احمر در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان شاهد بهبود امکانات و تجهیزات هلال احمر در این شهرستان‌ها باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خواستار به روز رسانی امکانات و انبارها شد و اضافه کرد: حفظ آمادگی و پاسخگویی سریع به حوادث از جمله انتظارات مردم از این نهاد است.

وی افزایش توان لجستیکی و خودرویی هلال احمر را یک ضرورت دانست و افزود: انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به نیازهای هلال احمر در شهرستان‌های دشتی و تنگستان صورت گیرد و شاهد بهبود وضعیت باشیم.

غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در میادین بشردوستانه و عام العمنفعه و امدادی حضور درخشان دارند، افتخار جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیروی انسانی کارآمد است.

در این جلسه مباحثی همچون، لجستیک و خودرویی، هزینه تعمیر و نگهداشت وسایل نقلیه امدادی مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر 5147956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha