۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶

استاندار البرز:

ارتقای زیرساخت‌های چهارباغ برنامه‌محور دنبال شود

ارتقای زیرساخت‌های چهارباغ برنامه‌محور دنبال شود

چهارباغ - استاندار البرز گفت: ساماندهی چهارباغ و ارتقای زیرساخت‌های این شهرستان، برنامه‌محور دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح ساختمان فرمانداری و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ، اظهار کرد: امروز بسیار خرسندیم که چهارباغ به عنوان شهرستان انتخاب شد و می‌توانیم به نحوی شایسته‌تری به ساکنان این منطقه خدمت‌رسانی کنیم، البته بیماری کرونا مانع از حضور مردم در این جلسه شده است.

وی با بیان اینکه هیچ بن‌بستی در کشور در طول چله اول انقلاب نداریم، تصریح کرد: هر مسئله مهمی پیش آمد، دولت‌های مختلف و مسئولان نسخه پیچاندند و اسباب سرافرازی، پیشرفت و آبادانی کشور بودند.

استاندار البرز بیان کرد: به گفته یکی از شهدا اگر دنیا ما را محاصره نظامی کنند ما فرزند محرم هستیم و اگر محاصره اقتصادی شویم، فرزند رمضان هستیم.

مردم ایران همواره با اقتدار در مقابل نظام سلطه جهانی ایستادند

وی خاطرنشان کرد: در این چهل سال نظام جمهوری اسلامی زیر فشار ناجوانمردانه نظام سلطه جهانی بود اما مردم با اقتدار در مقابل این سلطه ایستادند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.

شهبازی با بیان اینکه دشمنان در آن سوی آب‌ها تلاش کردند تا بین دولت، مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند، گفت: مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن طوفانی‌تر حضور پیدا کردند و با شعارهای کوبنده از آرمان‌های نظام گفتند و تجدید بیعت کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی داشتند بذر نفاق و کینه در دل مردم بکارند، اظهار کرد: برخلاف تمام خباثت‌های دشمنان، ملت ایران در چله دوم انقلاب به فضل الهی در برابر دشمنی‌ها فائق و کارشکنی‌ها را خنثی کردند.

استاندار البرز با بیان اینکه شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: آستانه تحمل ما بالا رفته و به سن بلوغ و پختگی رسیدم و مردم همواره پای کار بودند.

وی با اشاره به شهرستان شدن بخش چهارباغ تصریح کرد: بحث شهرستان شدن امر دشواری بود که با کار تیمی مسئولان به ثمر نشست، چراکه در حوزه استان تهران و استان البرز ارتقای تقسیمات کشوری با بردباری مسئولان صورت می‌پذیرد.

چهارباغ ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد

شهبازی خاطرنشان کرد: شهرستان چهارباغ ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و این امر یک همت مضاعفی بود از سوی مسئولان در وزارتخانه، وزیر کشور و مسئولان استان بود که در دولت مطرح شد و گام جدی در این زمینه برداشته شد.

وی ادامه داد: از نماینده مجلس آقای حدادی به دلیل پیگیری‌های مجدانه وی در سطح وزارت خانه و سرعت در انجام کار و عمران و آبادانی شهرستان چهارباغ قدردانی می‌کنم.

استاندار البرز با بیان اینکه چهارباغ ۲۳۱ هکتار وسعت دارد، گفت: و یک میلیون و ۶۰۰ تن محصولات کشاورزی در حوزه این چهار شهرستان تولید می‌شود.

وی اظهار کرد: از فرماندار شهرستان چهارباغ خواستاریم، تیم منسجم متشکل از ظرفیت جوانان تشکیل و از جوانان در راستای توسعه این شهرستان بهره‌مند شوند.

شبکه آب‌رسانی چهارباغ متصل شود

شهبازی تصریح کرد: شبکه آب‌رسانی شهرستان چهارباغ باید متصل شود و این شبکه نیازمند نوسازی و بازسازی که باید از تمام ظرفیت‌ها موجود در این زمینه استفاده شود.

استاندار البرز با بیان اینکه مسئولان با اتحاد، انسجام و برنامه‌ریزی با شأنیتی که شهرستان چهارباغ دارد در راستای توسعه این شهرستان گام بردارند، متذکر شد: همچنین دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع مشکلات این شهرستان جانمایی شوند.

کد خبر 5148324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      0 0
      سلام لطف کنید به ملک اباد هم رسیدگی کنیدچهار باغ وضح خوبی داره نسبت به ملک اباد ممنون