۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۵۳

رئیس شبکه بهداشت فردیس مطرح کرد؛

طرح محله‌محور شهید سلیمانی عامل کنترل بیماری کرونا در فردیس

طرح محله‌محور شهید سلیمانی عامل کنترل بیماری کرونا در فردیس

فردیس - رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس گفت: اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی منجر به موفقیت این شهرستان در کنترل بیماری کرونا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ترابی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فردیس که با حضور سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جهش جدید کووید - ۱۹ که به کرونای انگلیسی معروف شده است همه گروه‌های سنی به ویژه کودکان در خطر هستند.

وی بیان کرد: اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس موجب دست یافتن دستاوردهای بسیار مطلوبی در کنترل بیماری کرونا شده است.

فعالیت ۲۶۰ تیم جهادی برای مقابله با کرونا در فردیس

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس تصریح کرد: در اجرای طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان ۲۶۰ تیم جهادی با سپاه و شبکه بهداشت برای مقابله با بیماری کرونا همکاری می‌کنند که این مشارکت مردمی تأثیر خوبی در روند مقابله با این بیماری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در سه مرحله معیشتی توسط سپاه، مراقبتی به صورت رصد خانواده و اطرافیان فرد با تست مثبت و نظارتی توسط بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اصناف و همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی متولی اجرا می‌شود و تمام فعالیت‌ها تحت نظر مسئول پایگاه بسیج صورت می‌گیرد.

ترابی با بیان اینکه شهرستان فردیس در زمینه موفقیت در مقابله با کرونا در سطح کشور دارای رتبه اول تا سوم است، گفت: این امر با همت کادر درمانی و مشارکت مردمی در طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

وی توضیحاتی پیرامون واکسن روسی بیان کرد و متذکر شد: با توجه به شرایط حساس نگهداری واکسن و اولویت تزریق کادر درمان، جانبازان و بیماران خاص و …، بازه زمانی تزریق کل کشور ممکن است حدود یک سال زمان ببرد، در نتیجه تنها راه مصونیت از این ویروس را در حال حاضر رعایت پروتکل بهداشتی است.

کد خبر 5148907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha