مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با المسیره:

قدرت دفاعی ایران یک عامل بازدارنده در برابر تجاوز خارجی است

قدرت دفاعی ایران یک عامل بازدارنده در برابر تجاوز خارجی است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز خارجی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد اسماعیل کوثری» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی «المسیره» تأکید کرده است که جمهوری اسلامی به هرگونه تجاوز علیه خاک خود پاسخ قاطعانه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان گفتگو با این شبکه یمنی همچنین اظهار داشت: برخورداری از تسلیحات متعارف حق جمهوری اسلامی بوده و قابل مذاکره نیست.

سردار کوثری در ادامه تأکید کرده است: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال آغاز جنگ نبوده است. قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در واقع یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تجاوز خارجی محسوب می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در خصوص توافق هسته‌ای نیز خاطرنشان کرد: ما تنها در صورتی به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای عمل می‌کنیم که طرف مقابل نیز به تعهداتش پایبند باشد.

کد خبر 5150529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      با تشکر، طرز فکرهایی از تروییکای اروپایی هست که اقدامات ایران از صیانت از حق خود را قبول نمیکنند.احتمالات طولانی تر کردن،زمان گرفتن ،بدون تفکر به عمق مسله،با کش و قوس دادن در بازگشت قرارداد پایدار هم بخواهند همین قدرت بازدارندگی کشورمان را نیز زمین بگذاریم.