۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه:

دنیا اقتدار ایران اسلامی را پذیرفته است/ اینترنت ملی محقق شود

دنیا اقتدار ایران اسلامی را پذیرفته است/ اینترنت ملی محقق شود

کرج - مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه تلاش‌ نهادهای مختلف برای اعتلای نظام است، گفت: دنیا اقتدار ایران اسلامی را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم علی بلالی پیش از ظهر دوشنبه در همایشی به مناسبت هفته بسیج در کرج اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در گوشه گوشه ایران با توطئه‌های فراوانی از جمله همین توطئه اخیر مواجه بودیم.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: توطئه ها که برای براندازی نظام طراحی می شد به نتیجه نرسید و این شجره طیبه حوادث را پشت سر گذاشت.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه آمریکا وقتی دید توطئه هایش به نتیجه نمی رسد، دست به کودتا زد، گفت: آنها کودتای نوژه را طراحی کردند که با درایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسید.

سرتیپ بلالی در بخش دیگری به تسخیر سفارت جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از جاسوسان دستگیر شدند و آمریکا برای نجات جان آنها اقدام کرد. آمریکا در آن زمان احسا می کرد هنوز بر ایران سیطره دارد.

به گفته وی بالگردهای آمریکایی از دریای عمان بلند شده و قصد داشتند در طبس سوخت گیری کرده و طبق طرح قرار بود کنار سفارت بنشینند و اتباع خودشان را آزاد کنند.

اقتدار ایران اسلامی از سوی دنیا پذیرفته شده است

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران با بیان اینکه پیش از انقلاب تجهیزات نظامی ما دست آمریکا بود و آنها نقاط کور را می شناختند، گفت: آن زمان نیز هوشیاری ما در حدی که الان است، نبود. گاهی پرنده ای از آسمان عبور می کرد و متوجه نمی شدیم.

سرتیپ بلالی گفت: آنها آمدند در طبس عملیات خود را انجام دهند که موفق نشدند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در راه اعتلای نظام حرکت کنیم، گفت: خدا نیز به ما کمک می کند. امداد و نجات الهی همواره شامل حال ما شده است.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر به دانش بالای نظامی دست یافته ایم، این مهم نیز به دست نیروهای جوان انقلابی محقق شده است.

سرتیپ بلالی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بالاترین پرنده جاسوی آمریکا از خلیج فارس عبور می کند و توانایی برداشتن اطلاعات از ۵۰۰ کیلومتری را دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این پرونده با آن قدرت افسانه ای را ساقطش می کنند و لاشه های را از ته دریا بیرون می آورند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار ایران اسلامی از سوی دنیا پذیرفته شده است، گفت: در حوزه علوم هسته ای نیز به دانش بالایی دست یافته ایم.

اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در بخش دیگری با بیان اینکه دشمنان می خواهند اقتدار سپاه و قدرت نظامی ایران را به چالش بکشند، گفت: برای اقتدار هسته ای و نظامی کشور شهیدان زیادی داده ایم.

سرتیپ بلالی با اشاره به توان بالای ایران در حوزه موشکی، گفت: دنیا تلاش می کند توان موشکی ما را به زیر سلطه خود آورد و با یک برجام دیگر آن را از بین ببرد.

وی به اهمیت اقتدار و استقلال نظامی اشاره کرد و گفت: ما باید در همه زمینه ها به توانایی برسیم، باید خودمان اینترنت داشته باشیم، باید اینترنت ملی محقق شود.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه تاکنون به فکر نبوده ایم تا اینترنت ملی داشته باشیم، گفت: در این باره دیدیم که در حوادث اخیر چه بر سر ما آمد.

سرتیپ بلالی در بخش دیگری با بیان اینکه اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت، گفت: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم.

قدرت اینترنت باید در دست خودمان باشد

وی با اشاره به اینکه در حوزه اینترنت نباید وابسته باشیم، گفت: باید پیام رسان‌های داخلی تقویت شود.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خطاب به مسئولان حوزه فناوری ارتباطات، گفت: قدرت اینترنت باید در دست خودمان باشد.

سرتیپ بلالی با تاکید بر تقویت توان داخلی در حوزه اینترنت، گفت: جوانان ایرانی در حوزه سلول های بنیادی و انرژی اتمی خوش درخشیده اند، بهتر است در حوزه اینترنت هم به انها اعتماد کنیم.

وی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه بسیج منشاء خدمات بسیاری در کشور است، گفت: بسیج الگوی کشورهای همسایه شده است.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید قدرت منطقه در دست کشورهای مسلمان باشد، گفت: امیدواریم نهضت مقاومت نیز در عربستان حاکم شود تا آمریکا در این کشور حرفی برای گفتن نداشته باشد.

کد خبر 4780315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha