۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۱

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی جدی گرفته شود

وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی جدی گرفته شود

زنجان-رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تاکید کرد: وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان مطلوب نبوده و این موضوع باید به جد رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی یوسفی طهر چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه آمار حاکی از آن است که زنجان در زمینه ترویج فرهنگ نماز و برنامه‌های فرهنگی توانسته است عنوان نخست را در سال گذشته کسب کند، گفت: بی‌تردید چنین موفقیتی با همکاری همه دستگاه‌ها محقق شده است.

وی از تولید ۱۵۰ قسمت برنامه رادیویی و تلویزیونی در عرصه نماز طی سال‌جاری خبر داد و با یادآوری اینکه سهم فضای مجازی در این حوزه به دلیل شرایط کرونایی قابل توجه بوده است، افزود: یکی از برنامه‌هایی که در حال برگزاری است، جشنواره به رنگ قنوت است که قسمت پایانی آن هفته آینده برگزار خواهد شد.

این مسئول با ابراز خرسندی از افزایش چشم‌گیر فعالیت‌های نماز در استان‌ها که با پای کار آمدن مرکز تخصصی نماز قم محقق شده است، تصریح کرد: معتقدیم دستگاه‌های فرهنگی امروز باید بیش از پیش به برنامه‌های حوزه نماز توجه داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی نماز در سال آینده خبر داد و یا یادآوری اینکه این جشنواره قرار است به صورت ملی و در زنجان برگزار شود، ادامه داد: علاوه بر این ارگانی چون شهرداری باید ردیف بودجه‌ای را برای حمایت از ترویج فرهنگ نماز در جامعه اختصاص دهد.

یوسفی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه نماز مربوط به نمازخانه‌های بین‌راهی در استان است، اظهار کرد: با اینکه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است اما معتقدیم هنوز با نقطه مطلوب در این زمینه فاصله داریم، هر چند مجتمع‌های تازه تاسیس در این زمینه وضعیت به مراتب بهتری دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ادارات به دلیل اینکه برنامه خاصی برای نماز در شرایط کرونایی ندارند، در سردرگمی به سر می‌برند.

کد خبر 5155564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha