۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد؛

راه‌اندازی مراکز نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در خوزستان

راه‌اندازی مراکز نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در خوزستان

اهواز- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از راه‌اندازی مراکز نقاهتگاه هلال احمر برای بیماران کرونایی در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست قرارگاه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر استان خوزستان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان مأمور به برپایی مرکز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیازها در این راستا می‌شود و از دو معاون نیز درخواست می‌شود که نسبت به تأمین اعضای داوطلب ارائه‌دهنده خدمت در این مرکز اقدام کنند.

وی به شدت همه‌گیری ویروس کرونا در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: موج ابتلاء در خوزستان سبب شده تا این استان در حالت قرمز قرار گیرد و هدف از سفر به خوزستان پشتیبانی از راه‌اندازی مراکز نقاهتگاهی و آغاز ارائه خدمت به مردم این استان است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در اسرع وقت نسبت به راه‌اندازی و فعالیت مراکز نقاهتگاهی جمعیت هلال احمر اقدام شود.

وی در ادامه از آمادگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برای تأمین بخشی از نیازهای جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور تسریع در برپایی نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستان‌ها خبر داد.

کد خبر 5157198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha