۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲

ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در این دوره ۴۲ نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با ۵۹ رأی و رضا عباس‌زاده با ۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.
ساسان شیخی با ۵۷ رأی، عزیز اله نظری با ۵۴ رأی و فرزاد فیضی فیض آبادی با ۴۷ رأی به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.
در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با ۶۱ رأی و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با ۶۷ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.
همچنین حمید سعیدی با ۶۵ رأی و حبیب احمدی با ۶۳ رأی به عنوان بازرسان هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.
در این دوره ۱۹۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از ۲۸ استان کشور، واجد شرایط رأی دادن بودند که ۱۶۸ نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به ۸۵.۷ درصد رسید.
مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز، چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
کد خبر 5161070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha