۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۲۵

سردار فدوی:

سپاه ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان تهران توزیع کرد

سپاه ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان تهران توزیع کرد

جانشین فرمانده کل سپاه از توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان تهران و تداوم این طرح به‌منظور کمک به زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در پنجمین رزمایش کمک مؤمنان سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران که در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: به فضل الهی امروز انقلاب اسلامی در روزهای اوج عزت و سربلندی قرار دارد و به‌واسطه اقدامات مهم و اثرگذار انجام شده در پنجمین مرحله کمک به همت خیّرین و نیکوکاران ۲۲۰ سری جهیزیه برای زوج‌هایی که ازدواجشان به دلیل نداشتن جهیزیه به تعویق افتاده بود، توزیع شد.

وی در ادامه گفت: ۲۲۰ سری جهیزیه‌ای که امروز از حرم مطهر امام راحل (ره) به دست عروس و دامادها خواهد رسید، توسط مردم و خیرین تهیه‌شده و سپاه تنها مجری آن است و توزیع این کمک‌ها را بر عهده دارد.

سردار فدوی تأکید کرد: توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ابعاد گسترده‌ای از وظایف برای سپاه پاسداران تعریف‌شده و صیانت از امنیت مردم تنها یکی از وظایف سپاه است.

دریادار فدوی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیروز شده‌ایم و دشمن را با شکست مواجه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دلدادگان انقلاب در گوشه و کنار جهان در حال پیشرفت هستند.

کد خبر 5161222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • درسا AE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      همش تهران. پس منطقه های محروم و فقیر نشین چی
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      سردار ایران فقط تهران نیست پس دیگر استانها چی
    • ایرانی IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      0 0
      باسلام خدمت بزرگواران خداخیر دنیا و اخرت باشما عزیزان بدهد چ کار خوبی خدا پسندی انشاالله همی جوامان خوشبخت و سعادتمند شوند