۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۷

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس غیرمجاز

پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان/ استفاده از اسانس غیرمجاز

کاشان - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پلمب یک واحد تولیدی سوهان در کاشان خبر داد.

محسن تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به انجام بازرسی‌های پیوسته توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از واحدهای مختلف تولیدی اظهار داشت: اگر این واحدها تخلفی داشته باشند ابتدا به آنها تذکر می‌دهیم و در صورت عدم رعایت تذکرات پلمب می‌شوند.

وی از پلمب یک واحد تولیدی تولید سوهان در کاشان خبر داد و ابراز داشت: این واحد تولیدی انواع سوهان را با نام تجاری سپاس طلایی تولید و عرضه می‌کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به دلیل درج شناسه کارگاهی غیرمعتبر بر روی محصولات پلمب شد، تصریح کرد: این کارگاه با حکم مقامات قضائی و با حضور نیروی انتظامی پلمب شد.

وی استفاده از اسانس و رنگ‌های مصنوعی غیرمجاز را از دیگر فعالیت‌های غیرقانونی این واحد تولیدی دانست و بیان داشت: تولید محصولات در شرایط غیر بهداشتی نیز از دیگر علل پلمب این واحد و خط تولید آن بود.

قیمت ماسک در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان است

تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیمت ماسک در منطقه کاشان گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی و طبق تصویب جلساتی که به صورت پیوسته با مسئولین و مدیران مربوطه انجام شد، مقرر گردید قیمت ماسک سه لایه برای مصرف کننده تا اطلاع ثانوی در منطقه کاشان ۸۰۰ تومان باشد.

وی تاکید کرد: عرضه و فروش ماسک سه لایه پزشکی بیش از قیمت مصوب تخلف محسوب می‌شود.

کد خبر 5161539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha