۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برپایی ۳۶۷ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

 برپایی ۳۶۷ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

زنجان-مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از برپایی ۳۶۷ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین ۱۳۱ مرکز نیکوکاری هم فعال خواهد بود.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هر جامعه‌ای به مسلح خیر و احسان مجهز شود همیشه سربلند است، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری تا ۲۱ اسفند ماه در استان ادامه دارد و به دلیل شرایط کرونایی امروز در میادین شهر به صورت نمادین پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی بر پا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ۳۶۷ پایگاه برای جسن نیکوکاری در استان پیش بینی شده است، گفت: همچنین ۱۳۱ مرکز نیکوکاری، میعادگاه‌های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد، مساجد، پایگاه‌های بسیج در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

صفری تاکید کرد: همچنین کد دستوری #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* نیز برای اهدای کمک‌های مردم و خیران به نیازمندان با استفاده از گوشی تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در نظر گرفته شده تا خیران کمک‌های مالی خود را واریز کنند و کمک‌های مردم نیکوکار استان قبل از شب عید به دست شان می‌رسد.

کد خبر 5161607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha