۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۱۶

شکست امیرعلی اکبری برابر رقیب کره‌ای

شکست امیرعلی اکبری برابر رقیب کره‌ای

رزمی کار حرفه ای کشورمان در اولین مبارزه خود با سازمان جدید بازنده میدان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علی اکبری که به تازگی با سازمان «وان چمپیونشیپ» قرارداد بسته در اولین مبارزه برابر کانگ جی وون کره‌ای شکست خورد.

امیر علی اکبری مبارز سنگین وزن کشورمان در مبارزه‌ای که عصر امروز برگزار شد و به صورت زنده برای علاقمندان پخش شد به مصاف «کانگ جی وون» از کره جنوبی رفت و بازنده قفس مبارزه را ترک کرد.

این مبارزه شنبه گذشته برگزار شد و بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی خبر باخت علی اکبری را رسانه‌ای کردند و مشخص نیست چرا این سازمان دست به چنین اقدامی زد.

علی اکبری در حالی نتیجه را به «کانگ» کره‌ای واگذار کرد که بسیاری این نبرد را تنها یک مبارزه ساده و حد تمرین برای او قلمداد می‌کردند ولی این حریف کره‌ای معروف به سلحشور بزرگ بود که شگفتی ساز شد.

مبارزه بعدی امیر علی اکبری چهارشنبه اول اردیبهشت برابر آناتولی مالیخین روسیه‌ای می‌باشد.

کد خبر 5162409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حامد خزایی US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      2 3
      با سلام، بعد از باخت امیر علی اکبری عزیز دلم واقعا سوخت و از باختش اونم به این شکل خیلی ناراحت شدم ولی باور دارم که ایشون حریف خودشو دست کم گرفته بود. این حریف کره ای روی نقاط ضعف امیر کار کرده بود و به گفته خودش موفق شد با برنامه این مبارزه رو ببره. امیدوارم قهرمان عزیزمون تو مبارزات بعدیش بدرخشه.
      • IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
        5 2
        سلام من فکر می کنم هر کی این مبارزه رو دیده باشه متوجه میشه که یه کاسه ای زیر نیم کاسه است مبارزه کلا دست امیر علی بود و حتی صورت کره ای هم ترکیده بود آخه مگه میشه؟!!! فکر کنم بحث مالی و شرط بندی و .‌‌.. بوده