۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶

مدیر ادارات نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

معرفی ۳۳ متخلف حوزه پزشکی درجنوب غرب خوزستان به مراجع قانونی

معرفی ۳۳ متخلف حوزه پزشکی درجنوب غرب خوزستان به مراجع قانونی

آبادان- مدیر ادارات نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در سال جاری، ۳۳ متخلف در حوزه پزشکی به مراجع ذی‌صلاح قانونی معرفی شدند.

سید قاسم سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدیریت نظارت بر امور مؤسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای صیانت از حقوق مردم و مراجعان به مراکز تشخیص درمانی سرپایی مطب درمانگاه و مؤسسات پزشکی بخش خصوصی دولتی و غیردولتی و با پایش‌های نظارتی مستمر فعالیت خود را به صورت جدی دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: این بازدیدها به منظور بررسی تخلفات صنفی و رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود و در این راستا همواره شدت عمل لازم با مراکز متخلفی که اقدام به ارائه خدمات غیر ایمن و خارج از چارچوب قوانین و مقررات وزارت متبوع می‌کنند، با آنها انجام شده و برخورد قانونی نیز صورت گرفته است.

این مدیر دانشکده علوم پزشکی آبادان تأکید کرد: این مدیریت هرگونه تخلف تبلیغاتی، تعرفه‌ای، ارائه خدمات تهاجمی غیرمجاز در مطب‌ها و دفاتر کار پیراپزشکان را که در بازدیدهای نظارتی و یا گزارش‌های مردمی محرز شده است، بررسی خواهد کرد.

وی افزود: بعد از بررسی‌های لازم در خصوص مراکز متخلف، اقدام قانونی شامل لغو تأییدیه نظارتی، معرفی به نظام پزشکی و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات و تعطیلی مرکز صورت گرفته است.

سعیدی خبر داد: در سال جاری بالغ‌بر ۳۳ مطب دفتر کار و یا مؤسسه پزشکی به مراجع ذیصلاح در راستای رسیدگی به طرح تخلفات معرفی شدند.

وی گفت: مدیریت ادارات نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارتی و یا شماره تلفن‌های ۵۳۳۸۴۰۰۴ الی ۷، داخلی ۲۱۴۰ و ۲۱۲۴ از شهروندان دارد.

کد خبر 5164883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha