۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان:

۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زنجانی پرداخت شد

۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زنجانی پرداخت شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان زنجان گفت: با پرداخت ۱۰۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای مددجویان، برنامه های پیش بینی شده۱۰۰ درصد تحقق یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده های تحت حمایت بوده و درسالهای اخیر رویکرد امداد به سمت ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندی این خانواده ها است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند، اظهار داشت: با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۱ میلیارد تومانی در حوزه اشتغال وخودکفایی از ابتدای سالجاری فرصت های شغلی خوبی به همراه کاریابی در قالب ۲ کلان پروژه هدایت شغلی وراهبری شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با محوریت اشتغالزایی برای جامعه هدف را اولویت مهم کمیته امداد عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد سال گذشته بیش از ۸۷ میلیارد تومان برای اشتغالزایی خانواده های تحت حمایت و اقشار نیازمند سرمایه گذاری شد.

صفری خاطرنشان کرد: معتمدین و خیران به عنوان سرمایه های اجتماعی و شرکای استراتژیک کمیته امداد هستند که در همه برنامه های این نهاد مشارکت فعال دارند.

کد خبر 5168758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha