۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹

استاندار گیلان:

موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ روزانه رصد شود

موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ روزانه رصد شود

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر نظارت مستمر بر توزیع و عرضه کالاها و اقلام اساسی در بازار، گفت: موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ روزانه رصد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع صبح پنج‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان به همراهی مؤثر اعضای کارگروه و فعالان اقتصادی و بازار در ایام پایانی سال گذشته و نیمه نخست فروردین ماه جاری اشاره و اظهار کرد: ارتباط مستمر با بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف، در پویایی فعالیت‌ها تأثیرگذار است.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تأمین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام اضافه کرد: خوشبختانه کمبودی در بازار وجود ندارد اما رصد روزانه موجودی انبارها و فروشگاه‌های بزرگ ضروری است.

استاندار گیلان روند تولید مرغ در استان را امیدبخش دانست و با بیان اینکه حفظ میزان تولید فعلی اصلی ترین عامل برای تنظیم بازار است، گفت: جوجه ریزی از هشت و نیم میلیون، به ۱۰ میلیون قطعه در ماه رسیده که با این میزان، هیچ نگرانی برای تأمین نیازها در آینده نیست.

وی نظارت مستمر از سوی تیم نظارتی دستگاه‌های اجرایی و نیز نظارت مردم بر مردم از طریق اتحادیه‌ها را مؤثر ارزیابی کرد و افزود: گیلان، جز استان‌های موفق در نظارت بر بازار و رسیدگی به پرونده تخلفات بوده و انعکاس دغدغه‌های مردمی از طریق سامانه‌های ارتباطی، نشان از اعتماد مردم به این حوزه است.

استاندار گیلان بر ضرورت تشدید نظارت‌های مشترک و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما تأکید و تصریح کرد: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ در موعد مقرر اجرایی و برای آگاهی مردم و ایفای نقش بازدارندگی نسبت به متخلفان، از طریق رسانه‌ها منعکس شود.

کد خبر 5184330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha