۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳

پیام هیات مدیره به سرخپوشان؛

پرسپولیس معادلات را برهم می‌زند/ آسیا انگشت حیرت به دهان می‌گیرد

پرسپولیس معادلات را برهم می‌زند/ آسیا انگشت حیرت به دهان می‌گیرد

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی برای سرخپوشان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس ایران، پیش از پرواز سرخپوشان به هند، پیامی را در بدرقه ایشان صادر کرد. در بخشی از این پیام چنین آمده است:

«اعضای محترم و با غیرت تیم فوتبال پرسپولیس اکنون که برای خلق حماسه دیگری از فوتبال ایران، عازم سفر هستید، بدانید که میلیون‌ها قلب برای سربلندی شما می‌تپد که مایه عزت فوتبال ایران بوده‌اید.

در این سال‌ها هیچ گاه تردید وجود نداشته است که بسیاری اوقات از جمع امکانات و پشتیبانی‌های مالی، در کنار هم در رقابتی نابرابر حضور داشته‌ایم، اما پرچم پرسپولیس همواره افراشته بوده است و همچنان در اهتزاز خواهد بود.

اینک شما نه فقط نمایندگان خانواده بزرگ پرسپولیس در سرتاسر ایران زمین که نماینده فوتبال ایران هستید و برای سلحشوری مهار نشدنی دگرباره شما لحظه شماری می‌کنیم. آسیا بار دیگر انگشت حیرت به دندان خواهد گرفت، از آنچه که شما انجام خواهید داد و معادلات را بر هم خواهید ریخت تا داستان با شکوه خودتان را بنویسید.

حکایت شاهکار حضور دگرباره در فینال و این بار به یاری خدا، قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که خالی بودن جای آن زیبنده فوتبال ایران نیست.

شیرهای سرخ ایران این بار هند را به بخش دیگری از خاطرات شیرین تاریخ فوتبال پرسپولیس ایران بدل کنید.

بازیکنان غیرتمند و مربیان با درایت بدانید خانواده بزرگ پرسپولیس توانایی‌های ستودنی شما را با عمق جان باور دارد. در شایستگی شما آنچه تا کنون خلق کرده‌اید بهترین گواه است و به راستی که حق و برازنده شما بیش از این‌ها است و اکنون فرصتی دیگر برای دستیابی به آن موفق و پیروز باشید.

بدیهی است برای بخش مدیریت باشگاه پرسپولیس، اول سلامت همه اعضای تیم و سپس نتیجه‌گیری با رعایت اخلاق حرفه‌ای و بازی جوانمردانه مدنظر است و ایمان داریم برای رسیدن به بهترین‌ها با تمام توان می‌کوشید.

کد خبر 5185906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آصف IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      15 56
      سلام بنظر بنده شما زیادی جو گیر شدی چون شیر مردان ایرانی در تیمهای دیگر مانند فولاد و استقلال و تراکتور هم هستند که افتخار آفرینی خواهند کرد ایران پاینده با تیمهای ایرانی استقلال و تراکتور و فولاد و پیروزی
      • امیررضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        7 3
        سلام.بزار روشنت کنم دوست عزیز.تیم تراکتور که وضع خوب نداره.لا اقل به افتخاراتش نگاه کنیم فقد جام حذفی تو کارنامشه.فولاد ار امید های این دوره هست.تیم استقلالم که مثل همیشه فقد سر و صدا می کنند و هیچی به هیچی.یدونه قهرمانی جعلی دارند و همش به اون مینازند که جعلی هم هست.تنهاامید ایران تیم پرسپولیس کبیر
      • فاطی قرمز AE ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        5 1
        اقای محترم استقلال پارسال جلوی چ تیمی باخت و حذف شد ویا بقیه تیم ها اصلا از گروه خودشون صعود نکردند من نمیخوام بی احترامی کنم به سایر تیم ها ولی باید پذیرفت که تیم های اسیایی از اسم پرسپولیس میترسند پاختاکور یادتون نره. ما خوشحالیم که پیروز و موفق هستیم و اسم تیممون پیروزیه چون کاملا برازنده اس.
      • پرسپولیس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        4 1
        بله مثل ۶ ۱ استقلال😂😂
      • yasin DE ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        4 1
        داش وقتی زبونت نمیتونه اسم پرسپولیس رو بگه بگو تمدن ، افتخار
      • امیر IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
        1 0
        داداش به نقل از هیات مدیره پرسپولیس گفته به بازیکنای پرسپولیس هیچ دلیلی برا اسم اوردن از تیم های دیگه نیست
    • محمد IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 0
      ایشاالله به امید خدا و باتلاش فراوان بازیکنان که همه برامون عزیزن امسال قهرمان قاره کهن بشویم جایی دارد بگویم که دوبار تا یک قدیمیش هم پیش رفتیم ولی با بد شانسی قهرمان نشدیم ولی امسال حتما با همت بیشتر این قهرمانی که واقعا جایش در ویترین افتخارات پرسپولیس خالیست بدست آورده شود با تشکر محمد شاسی ۱۸.
    • علی پرسپولیسی◇☆ IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      7 4
      به امید خدا پرسپولیس کبیر قهرمان آسیا می شود.و آن وقت است که همه ایران نیز به شاه فوتبال ایران سجده خواهند کرد.😏
      • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        0 2
        خخخخخخ
    • سوینج IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      4 0
      بله درست میگین اقای اصف که شما میگین استقلال و فولاد سال قبل کی نایب قهرمان آسیا شد پرسپولیس انشالا امسال هم قهرمان اسیا میشیم یاشاسین‌ پرسپولیس
    • ناشناس IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 3
      من هم برای تمام تیم های ایرانی که در باشگاه های آسیا شرکت میکنند آرزوی موفقیت دارم ولی یک تذکر به تیم سرپا مغرور پرسپولیس دارم آیا این های هوی از آن جهت نیست که در گروهی تقریبا آسان قرار گرفته آید نیست هرچند روی کاغذ شانس تیم شما برای صعود زیاد است اما فراموش نکنید غرور پیش از حد باعث شکست هم میشود
      • الکس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
        0 0
        پرسپولیس در این چندسال مغرور نشده،اگه شده بود به این افتخارات نمی‌رسید.کسی که چیزی از فوتبال بلد باشه می فهمه کدوم تیم ها فوتبال بازی می کنند.وقتی بازیکنی مثل ژاوی که سالها ستاره بارسا بوده از پرسپولیس میگه یعنی معلومه کدوم تیم فوتبال بازی می کنه.تمام.
    • عشقپولیس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      3 0
      ای جااااان(((:
    • حدیث IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      0 0
      پرسپولیس ....باز مانده کوروش و تخت جمشید ... ماهمیشه قهرمانیم ♥♥♥
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      بزک نمیر بهار میاد خخخخخ