۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

استاندار قزوین:

تنگناهای اقتصادی مراجعه به کمیته امداد را بیشتر می‌کند

تنگناهای اقتصادی مراجعه به کمیته امداد را بیشتر می‌کند

قزوین-استاندار قزوین گفت: امروز افراد زیادی در جامعه با مشکلات روبرو هستند و نیاز به حمایت دارند چراکه تنگناهای اقتصادی مراجعه به کمیته امداد را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین هدایت اله جمالی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در روزهای تنگ معیشتی، فشارهای اقتصادی به واسطه تحریم‌ها و بیماری کرونا به مردم وارد شده ولی با تلاش جمعی از جمله امدادگران کمیته امداد، خدمت به مردم با جدیت استمرار دارد.

وی ادامه داد: مردم بسیار خوبی داریم با همه شرایط سخت و گرفتاری‌ها در صحنه‌های مختلف کنار ما هستند و سختی‌ها را به جان می خرند.

استاندار قزوین با اشاره به تلاش‌های مختلف دولت برای خدمت به مردم اضافه کرد: امید است در شرایط حاضر بتوانیم علیرغم تحریم‌های دشمن، برای تسهیل در زندگی مردم گام‌های خوبی برداریم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بیماری کرونا با همکاری و هم افزایی و همراهی آحاد مردم و مدیران حل شود.

جمالی تصریح کرد: کار امدادگری کمیته امداد بسیار مهم است چراکه با افرادی ارتباط دارید که به بیان بنیانگذار جمهوری اسلامی، آنها صاحبان واقعی انقلاب هستند.

وی اظهارکرد: گر دست فتاده ای بگیری مردی، اگر دست کسی را گرفتیم تا به زمین نخورد باید به خود افتخار کنیم؛ تلاش می‌کنیم تا به تناسب شرایط بستر زندگی شایسته ای را برای عموم مردم به خصوص اقشار نیازمند فراهم کنیم.

استاندار قزوین تأکید کرد: امروز افراد زیادی در جامعه با مشکلات و تنگناهای مختلف روبرو هستند و نیاز به حمایت دارند، تنگناهای اقتصادی مراجعه به کمیته امداد را بیشتر می‌کند.

وی یادآورشد: باید زندگی مناسبی را برای مردم فراهم کنیم و برای این کار همه مسئولان پای کار هستند.
 

کد خبر 5186201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha