۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

هدف گذاری جذب ۲۲ هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»

هدف گذاری جذب ۲۲ هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان»

ایلام-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: جذب ۲۲ هزار حامی در ایلام از طرح «ایران مهربان» هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر یکشنبه در دیدار با یکی از نیکوکاران و حامیان مقیم تهران که سرپرستی تعدادی از ایتام ایلامی را عهده دار شده است، بیان کرد: تاکنون افراد و گروههای زیادی با پیوستن به این پویش حمایت از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی را عهده دار شده‌اند و ما همچنان از افراد و گروههای مختلف دیگر برای پیوستن به این پویش دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در قالب این پویش رای جذب تعداد ۲۲ هزار حامی هدف گذاری شده است و با این اتفاق بخش زیادی از مشکلات خانواده‌های یتیم و نیازمند برطرف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هر شخصی در قبال هم نوعان جامعه دارای مسئولیت اجتماعی است، گفت: مشارکت در دستگیری از نیازمندان یکی از بهترین زمینه‌های عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی است.

موسی نژاد با بیان اینکه نظام خیر و احسان در کشور ما نیازمند ساماندهی است، گفت: در کشورهای توسعه یافته دنیا امورات خیر و نیکوکاری نظام مند بوده و عمده دستگاه‌های و سازمان‌ها عضو این نوع نظام هستند.

وی تصریح کرد: استان ایلام به رغم اینکه دارای منابع غنی بسیار برای رشد و توسعه است، همچنان از استان‌های محروم کشور بوده و بنابراین مشارکت خیرین در کمک به نیازمندان می‌تواند بخشی از مشکلات محرومین استان را برطرف کند.

کد خبر 5186749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha