۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۵۳

مدیرکل اقتصادی استاندار تهران:

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی در فروشگاه های تهران به زودی اعلام می شود

قیمت مصوب مرغ قطعه بندی در فروشگاه های تهران به زودی اعلام می شود

تهران- مدیرکل اقتصادی استاندار تهران با اشاره به نیاز ۳۰۰ تنی مرغ در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران گفت: قیمت مرغ قطعه بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای استان تهران به زودی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی عرضه و توزیع گسترده مرغ به قیمت مصوب توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به اینکه سهمیه مرغ مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام تأمین می‌شود اظهار داشت: در مجموع مرغ مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۳۰۰ تن می‌باشد که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ می‌شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری تهران گفت: مرغ کامل به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و مرغ قطعه بندی شده نیز بر اساس آنالیز قیمت سازمان حمایت از مصرف کننده که به زودی مشخص می‌شود عرضه خواهد شد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بایستی قیمت مصوب را رعایت کنند.

قاسمی فرزاد سپس گفت: با توجه به تقاضای فروشگاه‌ها جهت توزیع مرغ قطعه بندی شده تصمیمات لازم اتخاذ شد و قیمت مصوب به زودی ابلاغ می‌شود.

بر اساس این گزارش این جلسه که با حضور مسئولان شرکت‌های زنجیره‌ای موضوع مربوط به توزیع مرغ کامل و قطعه بندی شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5187528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha