۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۶

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ هزار افطاری ساده بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

توزیع ۵۰۰ هزار افطاری ساده بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از توزیع ۵۰۰ هزار افطاری ساده طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در روز نخست ماه مبارک رمضان توزیع شد.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرچند ویروس کرونا در جامعه مشکلاتی را ایجاد کرده اما از سوی دیگر همدلی و صمیمیت بین دستگاه‌های اجرایی، مراکز نیکوکاری و خیران را نیز افزایش داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نخستین مرحله رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان، گفت: این رزمایش با کمک سپاه برگزار شد و در نخستین روز ماه مبارک، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

وی افزود: بناست تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع این بسته‌های معیشتی ادامه داشته باشد.

الهی راد از راه اندازی ۷۲ آشپزخانه مهدوی در سطح استان خبر داد و گفت: در این مجموعه‌ها غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تصریح کرد: طرح افطاری ساده نیز با کمک خیران برگزار خواهد شد و بنا داریم در این طرح حداقل ۵۰۰ هزار افطاری به مردم بدهیم؛ لذا خیران می‌توانند به این نیت کمک‌های خود را ارسال کنند.

وی در انتها گفت: پویش ایران مهربان با هدف حمایت از فرزندان محسنین و ایتام به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5189758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha