۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

مددیاری کمیته امداد به ۲۵۵۷ خانه به دوش نیازمند خراسان‌جنوبی 

مددیاری کمیته امداد به ۲۵۵۷ خانه به دوش نیازمند خراسان‌جنوبی 

بیرجند_معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان جنوبی گفت:۲۵۵۷ مددجوی اجاره‌نشین این نهاد از حمایت‌های پرداخت اجاره و کمک هزینه ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۲۰۱۸ خانوار مددجو پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان افزود: در همین راستا به ۵۳۹ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حسینی ادامه داد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، افزود: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

کد خبر 6106100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha