۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

لزوم جهاد تبیین هیئات/ مدیران در سازمان تبلیغات خادم مردم هستند

لزوم جهاد تبیین هیئات/ مدیران در سازمان تبلیغات خادم مردم هستند

همدان- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدیری در سازمان تبلیغات نداریم که خودش را خادم جریان مردمی نداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی ظهر امروز در نشست با شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و بنیاد دعبل خزاعی اظهار کرد: هیئات مذهبی میدان‌دار از ابتدای انقلاب در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در تمام فتنه‌ها هیئات مذهبی پای کار بوده‌اند ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در مقابل جریان هیئات هیچ جایگاهی نداریم و تنها به دنبال ایجاد هویت بخشی و حیات هیئات در دل مردم هستیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بودجه سازمان یک هزار میلیارد تومان است، گفت: ما در سطح کشور یک صد هزار هیأت مذهبی داریم اگر تنها بخواهیم این بودجه را هزینه هیئات کنیم به هر کدام مبلغ ناچیزی خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی خاطرنشان کرد: با این بودجه اندک باید در تمام فعالیت‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغات، هنر و رسانه فعالیت‌های کنیم.

وی با بیان بیان اینکه جریان هویت‌های مردمی باید بیشتر پا بگیرد، بیان کرد: در جریان غدیر در تهران بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد هزینه شد که تنها ۱۰ درصد آن توسط دستگاه‌ها هزینه شد و ۹۰ درصد آن را مردم هزینه کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این رقم باورنکردنی بود در بیرون تصور می‌کردند ۸۰ درصد هزینه این برنامه با شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی بود.

وی با اشاره به مشکل بیمه مادحین گفت: به دنبال این هستیم با جلسات متعدد با اداره کار، سازمان تأمین اجتماعی و دولت بتوانیم بستری فراهم کنیم مادحین نیز مانند هنرمندان بیمه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی افزود: در حال حاضر ۳ هزار بیمه شده در این بخش داریم و ۲۰ هزار نفر پشت خط هستند.

وی با بیان اینکه اهداف ما سپردن تمام امور به دست مردم است، گفت: ما مدیری در سازمان تبلیغات نداریم که خودش را خادم جریان مردمی نداند و اگر این‌طور باشد ظرف ۲۴ ساعت برکنار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نوکر هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و قرآن و به دنبال تبلیغ نام و آرم سازمان نیستیم.

کد خبر 6106307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha