۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷

استاندار کرمانشاه:

ارتش مقتدر و مردمی یک سرمایه ارزشمند برای کشور است

ارتش مقتدر و مردمی یک سرمایه ارزشمند برای کشور است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: ارتش با تامین امنیت و حراست از مرزهای کشور و خدمات رسانی به مردم در بحران های مختلف به یک سرمایه ارزشمند برای ایران اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز در حاشیه مراسم رژه خودرویی ارتش در قرارگاه ۴۰۴ فاوا کرمانشاه با گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی به وجود چنین ارتش مقتدری افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌ها و دلاورمردی های ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از وطن، دین و مردم، افزود: ارتش همیشه در کنار مردم بوده و خودش را جدای از مردم ندانسته است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مردمی است، تصریح کرد: ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و همگان طی این مدت شاهد هستند که ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با تعهد و پایبندی به شعار ارتش فدای ملت بوده است.

بازوند به نقش آفرینی مؤثر ارتش در بحران‌هایی از جمله سیل، زلزله و بیماری کرونا اشاره کرد و تاکید کرد: مردم ایران اسلامی هیچ گاه این فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و خدمات رسانی‌ها را در بحران‌های مختلف از یاد نخواهند برد.

وی دلاورمردان ارتش در غرب کشور را مرزبان‌های غیوری در حراست و دفاع از مرزهای غربی کشور دانست و گفت: ارتش علاوه بر اینکه تضمین کننده امنیت کشور است، با نقش آفرینی مؤثر در بحران‌های مختلف همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

کد خبر 5191777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha