۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۴۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجان توزیع شده است

۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجان توزیع شده است

زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت : از اول ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای ایران همدل و مهربان توسط کمیته امداد امام خمینی استان اشاره کرد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کمیته امداد نهادی است که برای اعمال مدیریت حمایت از نیازمندان و تقویت کارهای خیر و نیک توسط امام راحل تشکیل شده و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در طرح ایران همدل و مهربان بیش از ۱۳۴ هزار بسته غذای گرم و افطاری ساده و ۳۴ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد و تاکنون هم بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

صفری تاکید کرد: همچنین تاکنون هم بیش از چهار هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی هر بسته بیش از ۲۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در راستای کمک به اجرای این طرح کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب کمیته امداد واریز کنند و هزینه هر بسته غذای گرم هم بیش از ۲۵ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ابراز داشت: زنجانی ها همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستند و در ماه مبارک رمضان هم دست نیازمندان را خواهند گرفت.

کد خبر 5192487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha