۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۷:۴۸

مدیرعامل هلال احمر گلستان:

۱۶۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق کمتر برخوردار گنبد توزیع شد

۱۶۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق کمتر برخوردار گنبد توزیع شد

گنبدکاووس- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی به همت خیر نیک اندیش و داوطلب گنبدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد میقانی، شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ۱۶ هزار بسته معیشتی توسط خیّر نوع دوست و داوطلب گنبدکاووسی اهدا و به مناطق محروم گلستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه شعار سازمان داوطلبان حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانگران است، افزود: باید بر این نکته تاکید کنیم که نیکان خیراندیش همچون آقای شهرکی به عنوان خیر داوطلب، تفسیر حقیقتی و عینی این شعار در خانواده بزرگ هلال احمر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح ملی همای رحمت یکی از طرح‌های هلال احمر در ماه رمضان است که البته بعد از ورود کرونا در کشور و آسیب به معیشت خانوارهای کم برخوردار، تهیه بسته‌های معیشتی با همت خیرین خداجو و داوطلب در دستور کار اصلی سازمان داوطلبان قرار گرفت.

میقانی بیان کرد: این خیّر سخاوتمند و داوطلب گنبدکاووسی با اهدای ۱۶ هزار بسته معیشتی نه تنها در گنبدکاووس و شرق استان، بلکه در بسیاری از مناطق محروم گلستان فرهنگ ناب نوع دوستی را ترویج داده است.

کد خبر 5195130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دلارام ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
      0 0
      فقط به مناطق سیستانی نشین کمک میکند این اقا .و اینکه هر کارش را رسانه ای میکند که به این کار خودتان بهتر میدانید............... میگویند