۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز طنین

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز طنین

در ادامه بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل‌های GP۲۳ , GP۸۰۰ , GP۹۰۰ را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بیسیم واکی تاکی طنین Tanin دارای سه مدل از بی‌سیم‌های واکی تاکی پرطرفدار بازار است. دستگاه‌های بیسیم برند طنین Tanin با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا و جز مقاوم‌ترین بیسیم‌های مجاز در بازار قرار دارند. این برند با کیفیت برتر خود توانسته است جایگاه ویژه ای را نسبت به سایر برندها در بازار ایران کسب کند. در ادامه بیسیم واکی تاکی طنین Tanin مدل‌های GP۲۳, GP۸۰۰, GP۹۰۰ را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۲۳

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل Tanin GP۲۳ که به بازار عرضه شده با کارکرد بسیار عالی خود، توانسته رضایت مشتریان خود را تاکنون حفظ نماید و جز دستگاه‌های پرفروش بازار باشد. بدنه‌ای مستحکم با استاندارد IP۵۵، این دستگاه را در برابر نفوذ رطوبت، گرد و غبار و به ویژه ضربات، محافظت می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۲۳ به راحتی خراب نشود و دارای عمر طولانی باشد.

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز طنین

در طراحی این دستگاه بیسیم زیبا و کوچک، زویای گردی به کار رفته که باعث می‌شود دستگاه در دست به راحتی قرار گرفته و موجب ایجاد حس خوش دستی در فرد شود. یکی از ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این دستگاه، وجود صفحه نمایش LED با تکنولوژی پنهان است که مزیت عدم آسیب‌پذیری در برابر ضربات را دارد. بیسیم طنین Tanin GP۲۳ دارای ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF است و از آنتن دهی خوبی بهره‌مند است. در زیر به جزئیات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی مجاز طنین مدل Tanin GP۲۳ اشاره شده است:

دارای گارانتی و ضمانت Ott

تعداد کانال قابل پشتیبانی: ۳۵ کانال

استاندارد محافظتی: دارای استاندارد IP۵۵ مقاوم در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت

نوع باطری: لیتیومی LI-ion ۱۷۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: دارای آداپتور شارژر موبایلی با کابل USB و پایه شارژر رومیزی با امکان شارژ دستگاه به صورت دلخواه و قابلیت شارژ باتری با Port USB Android بصورت مجزا توسط باطری

امکانات منحصر به فرد: صفحه نمایش LED با تکنولوژی پنهان

ابعاد بدنه دستگاه: ۹۰x۶۱ میلیمتر

ضخامت دستگاه: ۳۳ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۹۰ میلیمتر

وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۳۳ گرم

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۸۰۰

بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP۸۰۰ به عنوان یک مدل اقتصادی از برند طنین Tanin عرضه شده است. این دستگاه با استاندارد محافظتی IP۵۵، دارای بدنه‌ای مستحکم است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه، نفوذ رطوبت و گردوغبار برخوردار است. بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۸۰۰ از ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF بهره می‌برد و توان الکتریکی آن توسط یک باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود. این مدل دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و با آپشن‌ها و مشخصات فنی و فیزیکی زیر عرضه می‌شود:

دارای گارانتی و ضمانت Ott

تعداد کانال قابل پشتیبانی: ۱۶ کانال

استاندارد محافظتی: دارای استاندارد IP۵۵ مقاوم در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت

نوع باطری: لیتیومی LI-ion ۱۷۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: پایه شارژر رومیزی

ابعاد بدنه دستگاه: ۹۸x۵۵ میلیمتر

ضخامت دستگاه: ۳۰ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۹۰ میلیمتر

وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۷۰ گرم

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز طنین

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۹۰۰

مدل جدید عرضه شده از برند Tanin، بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۹۰۰ با طراحی جدید و بروز، توانسته از بی‌سیم‌های پرفروش بازار باشد. بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP۹۰۰ از نظر امکانات به عنوان یکی از کامل‌ترین بی‌سیم‌های واکی تاکی‌های مجاز شناخته می‌شود. بهره مندی این دستگاه از صفحه نمایش LCD با قابلیت تغییر رنگ از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این بیسیم است که ظاهر زیبایی را به این دستگاه بخشیده است. بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP۹۰۰ دارای ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF است و از سیستم کدگذاری برای جلوگیری از شنود استفاده می‌کند. باطری بکار رفته در این بیسیم از نوع لیتیومی با ظرفیت ۱۷۰۰ میلی‌آمپر بوده و نحوه شارژ آن از طریق پایه شارژر رومیزی انجام می‌پذیرد. در زیر، سایر مشخصات فنی و فیزیکی این دستگاه را مشاهده می‌نمایید:

دارای گارانتی و ضمانت Ott

تعداد کانال قابل پشتیبانی: ۳۵ کانال

استاندارد محافظتی: دارای استاندارد IP۵۵ مقاوم در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت

نوع باطری: لیتیومی LI-ion ۱۷۰۰ mA

روش‌های شارژ باتری: پایه شارژر رومیزی

امکانات منحصر به فرد: دارای صفحه نمایش LCD با امکان تغییر رنگ

ابعاد بدنه دستگاه: ۹۸x۵۵ میلیمتر

ضخامت دستگاه: ۳۰ میلیمتر

ارتفاع آنتن: ۹۰ میلیمتر

وزن دستگاه بهمراه باتری: ۱۹۰ گرم

خرید و فروش بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP۲۳ GP۸۰۰ GP۹۰۰

Ott عرضه کننده رسمی بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل‌های GP۲۳, GP۸۰۰, GP۹۰۰ دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد. مرکز فروش بیسیم واکی تاکی Ott، تمامی مدل‌های بیسیم واکی تاکی از برند طنین را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بیسیم واکی تاکی مدل‌های Tanin را از فروشگاه اینترنتی بیسیم Ott، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه امن بانک ملت، به عنوان نمایندگی رسمی بیسیم واکی تاکی طنین در ایران، خریداری نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وب سایت: www.ott.ir

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6107105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha