۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۲۲

فرمانده سپاه ناحیه رودسر خبر داد؛

انجام ۸۶۰ ماموریت توسط گروه های جهادی در رودسر

انجام ۸۶۰ ماموریت توسط گروه های جهادی در رودسر

رودسر- فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به افزایش تعداد گروه های جهادی این شهرستان به ۲۸۱ گروه، گفت: این گروه ها ۸۶۰ مأموریت در راستای محرومیت زدایی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد اسماعیل حسنی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به رسالت بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی، اظهار کرد: در همین راستا بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودسر بیش از ۴۶ میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: تاکنون و بر اساس تفاهم نامه همکاری سپاه و بهزیستی و کمیته امداد ۱۳۶ و احد مسکن مددجویی در رودسر ساخته و واگذار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به برخی از اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان، اظهار کرد: تأمین آب شرب در قالب احداث ۱۰ مخزن آب در اشکورات با بهره مندی ۷۲۰ خانوار، ترمیم و بازسازی ۴۵ کیلومتر راه روستایی اشکورات بخشی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی بسیج سازندگی رودسر نیز از ۲۳ گروه به ۲۸۱ گروه در سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در این گروه‌های جهادی که سه هزار بسیجی فعال هستند و ۸۶۰ مأموریت انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر همچنین به موضوع کرونا و حضور بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف اشاره و اضافه کرد: در چهار مرحله به بیش ۲۴ هزار خانوار کمک معیشتی به ارزش ۶۳ میلیارد ریال انجام که هزار و ۸۵۰ بسیجی در قالب ۱۹۲ گروه جهادی مشارکت داشتند.

وی با اشاره به فعالیت سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی، گفت: سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در قالب رونق تولید و اشتغالزایی پایدار به افراد مشمول واجد شرایط پرداخت شد.

کد خبر 5208220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha