۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۱۲

فرماندار اشتهارد خبر داد؛

بهره‌برداری از ۹ خانه هلال در روستاهای اشتهارد

بهره‌برداری از  ۹ خانه هلال در روستاهای اشتهارد

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: در حال حاضر ۹ خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی و پلنگ‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک عصر دوشنبه در آئین تجلیل از داوطلبین جمعیت هلال‌احمر اشتهارد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های مردمی کشور است.

وی ادامه داد: به جرأت می‌توان ادعا کرد این جمعیت در حوادث و سوانح غیرمترقبه و جاده‌ای و شهری همیشه به بهترین شکل نقش امدادی خود را به نمایش گذاشته که بسیار قابل تقدیر است.

فرماندار اشتهارد آئین تجلیل از داوطلبین این جمعیت را یک فرصت و بهانه برای پاسداشت تلاش‌های این عزیزان دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت کار هلال‌احمر زمانی نمود بیشتری پیدا می‌کند که وقتی به خدمات ارزنده این نهاد طی سال‌های اخیر به ویژه شیوع کرونا و در بحران‌های مختلف نگاه می‌شود متوجه می‌شویم که سپاسگزاری از این افراد در نجات جان و امدادرسانی و کمک به هم نوع بسیار دشوار و شاید ناچیز باشد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خانه‌های هلال در روستاها گفت: در حال حاضر ۹ خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی و پلنگ‌آباد به بهره‌برداری رسیده است که وجود این خانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه فرمانداری هم در تلاش است تا برای بهبود توانمندی‌های جمعیت هلال‌احمر اشتهارد از همه ظرفیت‌های خود استفاده کند.

کد خبر 5209142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha