۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴

همراه با دربی ۹۵؛

وعده ۲۰ میلیون تومانی پرسپولیس در مقابل واریزی ۶ میلیونی استقلال

وعده ۲۰ میلیون تومانی پرسپولیس در مقابل واریزی ۶ میلیونی استقلال

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران قصد دارند روحیه بازیکنان خود را با دادن پاداش به آنها قبل از دربی پایتخت افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تا دو تیم برای نود و پنجمین بار مقابل همدیگر قرار بگیرند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران برای افزایش روحیه اعضای این تیم پاداش ۲۰۰ هزار دلاری برد مقابل الشرطه عراق را به حساب آنها به صورت ریالی واریز کرد تا آبی‌پوشان در صبح بازی با پرسپولیس شارژ مالی شوند.

بازیکنان و مربیان استقلال تهران در حالی پاداش ۴ الی ۶ میلیون تومانی در آستانه بازی با پرسپولیس دریافت کردند که هیأت مدیره سرخپوشان نیز وعده پاداش به اعضای این تیم داده است.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در صورت برد این تیم مقابل استقلال تهران بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان به هر یک از اعضای پرسپولیس پرداخت کند. این خبر نیز به صورت رسمی در اردوی این تیم منتشر شده تا روحیه آنها برای بردن آبی‌پوشان در دربی ۹۵ افزایش پیدا کند.

کد خبر 5211659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      1 6
      بازی ۴ بر دو میشود استقلال 4 2 پرسپولیس گلهای استقلال رو اسماعیلی و دیاباته و قاعدی و مطهری و گلهای پرسپولیس رو ترابی و مقانلو میزنه 👈🏻دورود بر استقلال 👉🏻
      • صنعت نفت آبادان IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
        6 0
        از قدیم گفتن خواب زن چپه .
    • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 5
      ﭘﻮﻟﻬﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻆﻠﻮﻡ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﻫﺮﺟﻮﺭﻱ ﻛﻪ ﻋﺸﻖ ﺷﺎﻥ ﻣﻴﻜﺸﺪ ﺩاﺭﻧﺪ ﺣﻴﻒ ﻣﻴﻞ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﺑﺮاﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﭘﻮﻝ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ اﻳﻦ ﻫﺴﺖ اﻭﺿﺎﻉ ﻛﺸﻮﺭ ﺗﺒﻌﻴﺾ ﻧﺎﺑﺮاﺑﺮﻱ ﺑﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ ﻛﻪ ﻛﻤﺮ ﻛﺸﻮﺭ ﺭا ﺷﻜﺴﺘﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ﻣﺪﻳﺮاﻥ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻭﻋﺪﻩ ﭘﺎﺩاﺵ 20 ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻲ ﻣﻴﺪﻫﻨﺪ اﺯ ﻛﺠﺎ اﺯ ﺟﻴﺐ ﻣﺮﺩﻡ
      • صنعت نفت آبادان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
        2 0
        بزرگوار شما که کلا درجریان نیستید چرا سختی مبگویید که دیگران به شما بخندند . حداقل متن رادوبار درست بخوان .این پولها پاداش بازی های آسیایی است که فدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال داده .نه پول دولت . هرتیمی بابت هر برد مقداری پاداش میگیره .
    • کمال IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      1 0
      خخخخخخخخخ..خدا بیشترش کنه..