۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی:

ارائه خدمات الکترونیکی به ۴۶ هزار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی

ارائه خدمات الکترونیکی به ۴۶ هزار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی

اراک- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: خدمات کمیته امداد استان مرکزی به صورت الکترونیکی به آدرس اینترنتی e.emdad.ir به مددجویان ارائه می شود.

محمدرضا شایسته جو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراهم آوردن زیر ساخت‌های لازم برای کاهش مراجعات مددجویان به کمیته امداد استان مرکزی و ادارات تابعه، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات کمیته امداد استان مرکزی به صورت الکترونیکی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته امداد ۴۶ هزار مددجو دارد که برای ارائه بهتر خدمات و رفاه مددجویان بخشی از وظایف و کارهای کمیته امداد به بخش خصوصی واگذار شده است که یکی از این اقدامات خدمات کمیته امداد استان مرکزی به صورت الکترونیکی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد استان مرکزی می‌توانند برای ثبت درخواست خدمات مسکن، انشعابات، بهداشت، خدمات درمانی و بیمه‌ای، وام‌های قرض‌الحسنه، کمک هزینه‌های معیشتی، کمک هزینه ازدواج، خدمات مشاوره و فرهنگی، اشتغال و سایر خدمات به درگاه ثبت درخواست‌های اینترنتی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود دارد، گفت: مددجویان گرامی با مراجعه به آدرس اینترنتی www.e.emdad.ir و درج کد ملی و شماره شناسنامه، وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

شایسته جو در پایان بیان کرد: اولویت رسیدگی به درخواست‌های مددجویان درخواست‌های الکترونیکی است و درخواست‌ها در اسرع وقت رسیدگی و به صورت تماس تلفنی نتیجه آن به مددجویان گزارش می‌شود.

کد خبر 5213110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha