۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

جمع آوری۲۲۰ میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان

 جمع آوری۲۲۰ میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری بیش از ۲۲۰ میلیون تومان زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی قیداری از جمع آوری بیش از ۲۲۰ میلیون تومان زکات فطره از ۵۹ صندوق ثابت، ۳۴ صندوق سیار و حدود ۱۰ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کردند در روز عید فطر خبر داد.

وی اظهار کرد: همزمان با پویش ایران همدل در ماه ضیافت الهی بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و دو هزار و ۱۰۰ بسته‌های معیشتی توسط موسسات خیریه و مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی جمع آوری و در بین خانواده‌های دارای معلول، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان بهزیستی توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین شهرستان زنجان توانستند با اهدا بیش از ۱۴۰ میلیون تومان بیشترین حمایت را از مددجویان بهزیستی داشته باشند و این در حالی است که در برگزاری پویش پازل همدلی جهت یاری دانش آموزان نیازمند، خیرین ادب دوست شهرستان زنجان قدمی بزرگ در حمایت از کودکان و ادامه تحصیل تحت پوششن بهزیستی برداشتند.

محمدی قیداری با اشاره به برگزاری پویش همدلی در ماه مبارک رمضان افزود: در این پویش، خیرین با تهیه تعداد بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ بسته ی معیشتی و نزدیک به یک هزار بسته بهداشتی میان جامعه هدف بهزیستی در این نیت خیر سهیم شدند و کمک‌های غیر نقدی از طریق موسسات خیریه، مراکز مثبت زندگی، مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی با بهره مندی از مشارکت ارزشمند خیرین در میان جامعه هدف توزیع شد.

وی گفت: کمک‌های جمع آوری شده باحفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان جهت برطرف نمودن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، اشتغال و… افراد تحت پوشش توزیع خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه یکی از رویکردهای بهزیستی حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست است، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ فرزند به صورت امداد بگیر و با دریافت مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بصورت ماهیانه در خانواده نگهداری می‌شوند و بیش از ۶۳۲ کودک نیز در طرح حامی توسط ۵۲۰ خیرتحت حمایت قرار گرفتند.

کد خبر 5214718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha