۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۲۲

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

طرح سئوال از وزیر ورزش/علت تفاوت در ایجاد فضاهای ورزشی در کشور

طرح سئوال از وزیر ورزش/علت تفاوت در ایجاد فضاهای ورزشی در کشور

یزدـ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به ارائه سئوالی از وزیر ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر برای توضیح در مورد توزیع نادرست سرانه‌های ورزشی به نمایندگان مجلس توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جوکار در جمع با خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع امکانات مختلف از جمله زیرساخت‌های ورزشی باید بر اساس شاخصه‌هایی از جمله سرانه جمعیتی و مساحت انجام شود، اظهار داشت: متاسفانه به نظر می‌رسد در توزیع امکانات ورزشی در کشور هیچ شاخصه‌ای وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برخی از نقاط کشور امکانات ورزشی بسیار کم و ناچیز ایجاد شده اما در بخشی دیگر مشاهده می‌کنیم که سرانه فضاهای ورزشی بسیار زیاد است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به چنین مسائل و کاستی‌هایی به مردم پاسخگو باشند.

جوکار تاکید کرد: در این راستا سئوالی از وزیر ورزش و جوانان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم که در آن خواستار توضیح وزیر در این زمینه و علت به وقوع پیوستن چنین مواردی شدم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در متن این سئوال آمده است که علت شکل‌گیری تفاوت‌های آشکار (سرانه فضاهای ورزشی) در ایجاد فضاهای ورزشی در سطح کشور چیست؟

وی گفت: این سئوال در حال امضا توسط نمایندگان مجلس است و وزیر باید به صورت دقیق نسبت به این کاستی و تفاوت در توزیع امکانات و سرانه ورزشی به نمایندگان توضیح دهد و آنها را قانع کند.

کد خبر 5216753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha