۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶

استاندار خوزستان:

اعتماد مردم در «نهضت ملی مسکن» نباید از بین برود

اعتماد مردم در «نهضت ملی مسکن» نباید از بین برود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: اعتمادی که در مسکن مهر در استان از بین رفت، نباید در نهضت ملی مسکن نیز تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: مسکن مسأله اول استان و دولت است، رئیس جمهور تاکید دارد که تعداد چهار میلیون مسکن باید تا پایان کار دولت تمام شود و هیچ کمبود و کسری در این زمینه وجود نداشته باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: فرمانداران باید بدانند دستور اولشان در شهرستان، مسکن است و هیچ چیز دیگری از جمعی که در زمینه مسکن مسؤول هستند، پذیرفته نمی‌شود و بر این اساس باید زمین تهیه شود و یا اینکه جایی که باید زیرساخت آماده باشد برای ساخت مسکن در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان با اعلام اینکه وظیفه هر شخص و مدیری در استان مشخص شود که هر شخص چه کاری را در چه بازه زمانی انجام دهد، عنوان کرد: از جلسه آینده باید گزارش داده شود که هر شخص چه کاری انجام داده و بر مبنای آن پیش رویم.

حسینی محراب گفت: مسؤولان در ۱۰ ماه سال هرکدام تقویم روزانه داشته باشند که می‌خواهند چه کاری برای مسکن انجام دهند تا هر شخصی که در این زمینه کوتاهی کرد، در جلسات معرفی شود که با او برخورد شود چرا که صبر ما و مردم به آخر رسیده است.

وی تصریح کرد: اعتمادی که در مسکن مهر از بین رفته، نباید در نهضت ملی مسکن تکرار شود لذا حتماً در همین جلسه زمانبندی مشخص شود تا در تمام پروژه‌ها مد نظر قرار داده شود؛ تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز همین بوده که حتماً کار را تمام کنید و سهمی که به گردن استان است به سال آینده موکول نشود.

کد خبر 6105326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همت پناه IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      سلام ایثارگری دارم مستاجرم توان مالی برای مسکن ندارم لطفاً برای مسکن مارا یاری دهید ازدزفول
    • حسن IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      استین بزن بالاواردگودشوداره دیرمیشه شماکه نمیتونیدکارکنیدچراپول مردم میگیرید