۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۱۷

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز:

عملیات اطفای حریق در انبار الکل ادامه دارد

عملیات اطفای حریق در انبار الکل ادامه دارد

اهواز - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم اطفای حریق در انبار الکل منطقه کوی عامری این شهرستان خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اعزامی به محل حادثه اظهار کرد: با توجه به اینکه دسترسی به کانون حریق به دلیل شرایط و موقعیت قرار گرفتن مواد اسیدی بسیار سخت و دشوار شده کار اطفای حریق به سختی انجام می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه دود حاصل از مواد شیمیایی و اسیدی برای ریه بسیار مضر هستند، در کنار ملزومات فردی آتش نشانان از جمله ماسک و دستگاه تنفسی به منظور شستشوی ریه آتش نشانان به صورت مداوم شیر پاستوریزه بین آنها توزیع می‌شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق اظهارات ضد و نقیض که به فرمانده عملیات گزارش شده تعدادی کپسول اکسیژن در این مکان موجود است ولی از صحت خبر و محل احتمالی آن اطلاع دقیقی در دست نیست، خطر انفجار آتش نشانان را تهدید می‌کند.
قنبری عنوان کرد: آتش نشانان در تلاش هستند به وسیله چکش‌های برقی تخصصی چند نقطه ورود به کانون حریق را ایجاد کنند.
وی در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد عملیات اطفای حریق تا بامداد فردا تداوم داشته باشد، آتش نشانان بسیاری با صدور فراخوان در حال عزیمت به محل حادثه هستند.
کد خبر 5222074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 0
      در دوران كرونا ، احتكار الكل ( ماده آش زا ) جرم مضاعف است. اكر هم خانه بيمه آتش سوزى بود دريافت خسارت تعلق نميگيرد