۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

دستگیری ۱۰۲ سارق و قاچاقچی موادمخدر و کالا در استان مرکزی

دستگیری ۱۰۲ سارق و قاچاقچی موادمخدر و کالا در استان مرکزی

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۱۰۲ نفر سارق، خرده فروش مواد مخدر و قاچاقچی کالا در عملیات‌های روز گذشته پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند گفت: از جمله اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار، پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان در سطح جامعه است.

وی با اشاره به رشد روز افزون تماس‌های تقدیر شهروندان از عملکرد مأموران پلیس با سامانه ۱۹۷ خاطر نشان کرد: پلیس بر اساس نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، همواره یکی از دستگاه‌های برتر از نظر کسب رضایتمندی مردمی بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات پلیس استان بیان کرد: در عملیات‌های روز گذشته، پلیس استان، ۶ قاچاقچی کالا قاچاق شناسایی، دستگیر و از آنان ۳ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

سپهوند با اشاره به مبارزه قاطعانه پلیس با سارقان تصریح کرد: در این روز ۳۴ سارق نیز شناسایی و دستگیر و در اعترافاتشان ۶۲ فقره انواع سرقت از آنها کشف شد.

وی با تأکید بر اهمیت مبارزه هدفمند پلیس با گسترش مواد مخدر در جامعه یادآور شد: در عملیات‌های روز گذشته پلیس ۴۳ نفر در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر شناسایی، دستگیر و یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک نیز در بازرسی از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان پیشگیری و آموزش همگانی را از مهمترین و کاربردی‌ترین مؤلفه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بر شمرد افزود: به لطف پروردگار متعال و با همکاری صمیمانه مسئولان و مردم، شرایط امنیتی و تراز احساس امنیت در استان ولایتمدار مرکزی بسیار مطلوب و از وضعیت خوبی برخوردار است که بی تردید، نقش تعامل هدفمند مردم و مسئولان در تحقق این شاخص‌های امنیتی و کسب این توفیقات بسیار مؤثر بوده است.

کد خبر 5224020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha