۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

استاندار ایلام خبر داد؛

افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در استان ایلام

افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در استان ایلام

ایلام-استاندار ایلام از افزایش ۱۵ درصدی شعب اخذ رای در استان ایلام برای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا در استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۳ جلسه ستاد کرونا در ایلام به صورت مستمر برگزار شده و در هر مقطع موضوعات خاص را با نگاه ویژه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های درمانی را مدیریت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در ۱۶ ماه گذشته تمام ارکان ستاد کرونا استان کمک کردند تا سه پیک طولانی مدت و پیک چهارم را که کماکان با آن مواجه هستیم را کنترل کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تمهیدات به گونه‌ای است که به خاطر رفع مخاطرات مردم، ۱۵ درصد شعب اخذ رای را افزایش یافته است.

نوذری اعلام کرد: یکی از مهمترین موضوعات هم بحث مشارکت مردمی و هم حفظ سلامت مردم است.

بر چه اساسی استان در رده‌های آخر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

وی از فرمانداران، شهرداران و دهیاران استان خواست نسبت به تبلیغات محیطی در خصوص مشارکت حداکثری مردم و از سویی رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی را داشته باشند.

وی از دانشگاه علوم پزشکی استان هم خواست برای نظارت و بازرسی بر شعب اخذ رای از هم اکنون دقت‌های لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار نشست‌های مشترک بین فرمانداران و مسئولان شبکه‌های بهداشت در شهرستان‌ها شد و افزود: یکی از موضوعات مهم بحث تبلیغات است و باید مسئولان ستادها ملزم به رعایت چک لیست‌های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا باشند.

وی درفراز دیگری با گلایه از اعلام آمارهای اعلامی به صورت ملی در خصوص جایگاه استان ایلام در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: وضعیت ایلام به نسبت بسیاری از استان‌های کشور مناسب‌تر است و نباید عملکرد کل مجموعه استان زیر سوال برود.

نوذری، از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست چرایی این سوالات را باید از طریق وزارت بهداشت احصاء شود که بر چه اساسی استان در رده‌های آخر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بازخوانی وضعیت کرونا در پیک چهارم هم، با ابراز گلایه از عملکرد شهرستان مهران که با افزایش بستری‌ها مواجه است، گفت: شرایط در شهرستان‌های ایلام، آبدانان و ایوان هم با افزایش بستری مواجه است که باید به سرعت تدبیر شود.

کد خبر 5232985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha