۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴

جلیلی در دیدار با رابطین ستادهای استانی خود:

صدای مردم و پیگیر مشکلات آنها باشید/دولت سایه باید ادامه پیدا کند

صدای مردم و پیگیر مشکلات آنها باشید/دولت سایه باید ادامه پیدا کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت سایه باید ادامه پیدا کند، گفت: این فرهنگ باید ترویج پیدا کند که کارهای درست را تایید، کارهایی که ناقص است، تکمیل و نقاط اشتباه را تصحیح کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جلیلی در دیدار با مجازی رابطین ستادهای استانی خود با اشاره به فعالیت‌های آنها در ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: شهادت می‌دهم که اکثریت شما با نگاه خالصانه و صادقانه وارد میدان شدید و بی هیچ چشم‌داشتی برای خدا زحمت کشیدید؛ ان شاءالله جز ذخیره آخرت همه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه سلام من را خدمت تک تک جوانان و عزیزانی که در این صحنه حاضر هستند، برسانید، افزود: پایه جهش کشور همین شما جوانان هستید که در استان‌های مختلف زحمت می‌کشید و جهاد میکنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سال ۹۲ که رقیب ما رئیس جمهور شد، سعی کردیم با همه‌ توان، دولت مستقر را کمک کنیم، حالا که این وظیفه دو چندان است.

جلیلی با بیان اینکه حتی اگر بنده منتخب مردم می‌شدم، از شما می‌خواستم که دولت سایه باید ادامه پیدا کند، تاکید کرد: این فرهنگ باید در میان مردم ترویج پیدا کند که کارهای درست را تایید، کارهایی که ناقص است، تکمیل و خدای نکرده نقاط اشتباه را تصحیح کنیم.

وی اضافه کرد: هر یک از شما عزیزان در هر شهری که هستید، همه‌ی برادرانی که در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای جریان انقلاب فعالیت کردند، می‌توانید اجماع کنید و کانون ادامه این حرکت برای رسیدن به جهش کشور شوید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بنای ما این است که ارتباطمان با استان‌های مختلف به شکل برنامه‌ریزی شده و مستمر ادامه پیدا کند، اظهار داشت: در همین مسائلی که مردم با آن درگیر هستند، مثل اشغال، برنامه‌ریزی کنید و فعالیت‌ها را متوقف نکنید.

جلیلی افزود: هر جا به جمع‌بندی خوبی رسیدید و نیاز به هماهنگی با کارگروه‌های دولت سایه بود، ما در خدمت شما هستیم.

وی با بیان اینکه اگر در یک استکان یک حبه قند می‌اندازیم، آن حبه قند محیط را شیرین می‌کند، گفت: شما جوانان هم مثل حبه‌های قند باشید، محیط اطراف خود را برای مردم شیرین کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مردم باید ببینند شما زبان آن ها هستید و مشکلات آن ها را پیگیری میکنید و ان‌شاءالله این مشکلات را رفع میکنید.

جلیلی تاکید کرد: برای موضوعات اصلی استان خود، در بازه‌های زمانی مشخص، برنامه ریزی داشته باشید تا مردم روستا، محله و شهر شما شیرینی پیگیری و زحمات شما را بچشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های ما بویژه در حوزه‌های فرهنگی-اجتماعی، هنوز به خوبی مطرح نشده است، گفت: علاوه بر اینکه جمع شما باید حفظ شود، در حوزه‌های استانی این مباحث را با امتداد به اجتماع مردم، به گوش مردم برسانید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر ان‌شاءالله سید ابراهیم رئیسی منتخب مردم واقع شود و جبهه انقلاب این فرصت را پیدا کند، همه‌ ما باید به او کمک کنیم.

جلیلی افزود: اگر شما لطف به امثال من دارید، بخاطر شخص من نیست، شما اینگونه تلقی می‌کنید که ان‌شاءالله ما در مسیر ولایت هستیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم، اظهار داشت: باید فرمایشات و مطالبات ایشان را در صحنه عمل نشان بدهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گوش و چشمتان به رهبرانقلاب باشد تا ان شاءالله نه با تکرار بیانات بلکه با عمل و جهاد، به دنبال تحقق فرمایشات ایشان در اطراف خود و استان خود باشید.

کد خبر 5237300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha