۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲

واعظی در حسینیه جماران؛

بعد از انتخابات مسائل خارجی حل می‌شود

بعد از انتخابات مسائل خارجی حل می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور آرای خود برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در صندوق مستقر در حسینیه جماران انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، روز بسیار مهمی برای ۴ سال آینده کشور است. مردم باید در این شرایط حساس داخلی و خارجی برای حضور گسترده تر پای صندوق‌های رای احساس مسئولیت کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز بدانند این کشور متعلق به خودشان است، مردم برای توسعه و استقرار صلح در آینده کشور تصمیم گرفته و اراده کنند که در کشوری توسعه یافته و پیشرفته زندگی کنند.

واعظی گفت: ما دموکراسی را از ۴۰ سال پیش شروع کردیم و گام به گام پیش می رویم. ممکن است نقص هایی وجود داشته باشد اما هیچ وقت نباید با صندوق رای قهر کنیم و از صندوق رای ناامید شویم.

وی تاکید کرد: آنچه در ۴۰ سال گذشته به دست آورده‌ایم از صندوق های رای بوده است و لذا فکر می‌کنم حضور گسترده مردم علامت بسیار خوبی بوده و به معنای حفظ انسجام، اقتدار، همبستگی و وحدت داخلی است و موجب می شودکسی که رئیس جمهور خواهد شد، بیشتر احساس مسئولیت کرده و برای حل مشکلات تلاش کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: توطئه رژیم صهیونیستی و آمریکا با حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسائل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری وجود داشته، رفع می‌شود.

واعظی اظهار داشت:مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد ومردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

واعظی با اشاره به روند مذاکرات در وین گفت: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم، این بود که گام های خوبی در چند روز گذشته برداشته شده و کشور های ۵+۱، اروپا و چین مصمم هستند، مسئولانشان مصاحبه کردند و گفته اند با توجه به گام های که برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم بر طرف شود.

کد خبر 5238003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha