۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

امام جمعه کاشان:

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود

حضور پرشور مردم ایران در انتخابات در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود

کاشان – امام جمعه کاشان گفت: مردمی که در همه صحنه‌های دفاع از نظام از جمله دفاع مقدس با همه وجود به صحنه آمدند، در انتخابات امسال نیز افتخاری عظیم در تاریخ ایران ثبت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش ظهر جمعه پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب در روزهای گذشته تبلیغات زیادی در ارتباط با رأی ندادن مردم داشتند و برخی در داخل نیز بر این موج دشمنانه سوار شده و آمارهای تخیلی از حضور مردم ارائه می‌کردند اما شور حضور ملت ایران در پای صدوق‌های رأی از همین ساعات اولیه نشان می‌دهد، دشمن ما همچون همیشه روسیاه است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مردم را بسیار ناراحت کرده است اما ملت وفادار به نظام ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند که فریب رسانه‌های معاند را نخواهند خورد و برای تغییر وضعیت فعلی نیز برترین راه را رأی دادن می‌دانند.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه ملت ایران بصیر و انقلابی مدافع نظام و ولایت فقیه هستند، تاکید کرد: مردمی که در همه صحنه‌های دفاع از نظام از جمله دفاع مقدس با همه وجود به صحنه آمدند این بار نیز افتخاری عظیم در تاریخ ایران ثبت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور جای قدردانی دارد از مردمی که بار دیگر به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و برای ادامه راه شهدا و سربلندی نظام از ابتدای صبح حماسه‌ای عظیم آفریدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام زدند.

کد خبر 5238091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha