۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۱۷

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی:

کمبود تعرفه رای در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

کمبود تعرفه رای در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

ارومیه – رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تاکنون کمبود تعرفه رای در استان وجود ندارد.

علی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای دریافت آرای مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، سه میلیون تعرفه تاکنون بین شعبه‌ها توزیع شده‌است، افزود: در حال حاضر کمبود تعرفه رأی در استان نداریم.

وی ادامه داد: تعرفه‌های مورد نیاز برخی شعب نیز در ساعات پایانی رأی‌گیری در صورت درخواست نماینده فرماندار، بلافاصله ارسال می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به برخی شایعات مطرح شده در خصوص روند برگزاری انتخابات در شهرستان‌های مختلف استان طی ساعات اخیر، اظهار کرد: همه این موارد، از روی عصبانیت دشمنان شایعه سازی شده و هیچکدام صحت ندارد.

مصطفوی گفت: روند برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم و با قدرت و قوت در حال انجام بوده و هیچ مورد خاصی به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وی افزود: برخی تخلفات جزئی نیز در آذربایجان غربی مطرح شده که در حال رسیدگی است و البته این موارد، هیچ خللی در روند انتخابات ایجاد نکرده است.

وی اضافه کرد: برای انتخابات پیش رو، ۲ هزار و ۷۹۵ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شد که از این تعداد یک هزار و ۲۱۰ شعبه شهری و یک هزار و ۵۸۵ شعبه روستایی است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۵۲۷ برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا احراز صلاحیت شده‌اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 5238593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha