۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

سردار رحیمی مطرح کرد؛

حمایت همه جانبه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش اصناف

حمایت همه جانبه نیروی انتظامی از امنیت و آرامش اصناف

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با اصناف و حمایت همه جانبه برای ایجاد امنیت و آرامش اصناف یکی از وظایف اصلی نیروی انتطامی است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در «همایش پلیس و اصناف» گفت: نیروی انتظامی یکی از بخش‌هایی است که ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگی را در این سال‌ها با اصناف داشته است.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: امروز و در روز ملی اصناف در همایش «پلیس و اصناف» که با حضور ۱۳۸ رئیس اتحادیه و رؤسای تهران، شمیرانات و ری، بر آن شدیم تا از این افراد که در تمام این سال‌ها حمایت خوبی از جمهوری اسلامی داشته‌اند تقدیر داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با اصناف و حمایت همه جانبه در جهت ایجاد امنیت و آرامش اصناف یکی از وظایف اصلی نیروی انتطامی است.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در جهت پشتیبانی اصناف با اجرای طرح‌های مختلف تلاش کرده است تا لطمه‌ای به این قشر بزرگ و همراه نظام وارد نشود.

وی افزود: نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها از تمام افراد و قشرها چه افرادی که در حوزه‌های صنعت، تجارت و …. فعالیت می‌کنند و آحاد مردم با تمام توان در جهت حفظ آرامش و تضمین امنیت ایستاده است.

سردار رحیمی در خصوص ایجاد امنیت در روز انتخابات نیز تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی ایجاد امنیت انتخابات اخیر بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۶۰۰ تا ۴۷۰۰ شعبه اخذ رأی در تهران، ری و شمیرانات داشته‌ایم، بیان کرد: در هر شعبه چهار صندوق رأی داشتیم که با بهره گیری از ۱۷ هزار نیرو امنیت انتخابات را برقرار کردیم.

کد خبر 5241388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha