۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

در بیانیه ای اعلام شد؛

توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی سازمان تبلیغات است

توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی سازمان تبلیغات است

ایلام- تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی در بیانیه ای اعلام کرد: توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی سازمان تبلیغات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره)، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامیده شده است.

ضرورت تبلیغ معارف دین مبین اسلام و ترویج احکام متعالی آن، تبیین و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی این نهاد مقدس است که همواره با مشارکت مبلغین و مبلغات، تشکلهای مذهبی، مداحان گرامی، فعالان قرآنی و کنشگران فرهنگی انجام می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین علل و عوامل صیانت از انقلاب اسلامی، همین ودیعه گرانقدر امام خمینی (ره) «تبلیغ» است که به ‏نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از اصول بسیار مهم اسلام عزیز محسوب می‌شود که فرمود امروز تبلیغات در راس همه امور است.

امروز که مردم شریف ایران اسلامی و هم استانیهای عزیز با حضور خود در انتخابات اخیر حماسه‌ای دیگر آفریدند، هجمه‌های همه جانبه دشمنان اسلام و ایران علیه مبانی دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق رسانه‌های وابسته به ایادی استکبار شکل جدیدی گرفته است، ضرورت دارد تا با توسعه و همگانی کردن تبلیغ، تمامی آحاد جامعه، خود مبلغ و مدافع مبانی دینی و اسلام ناب و انقلاب شکوهمند اسلامی باشند.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک این روز به همه مبلغان و فرهیختگان در آستانه فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی و فرهنگی از همه دغدغه مندان و اصحاب محترم رسانه برای ترویج آموزه‌های دینی و دفاع عالمانه از مبانی اسلام و انقلاب دعوت به عمل می‌آورد.

کد خبر 5241988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha