۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

فرماندار لامرد:

فعالان صنعتی و اقتصادی بال‌های توسعه لامرد هستند

 فعالان صنعتی و اقتصادی بال‌های توسعه لامرد هستند

لامرد - فرماندار لامرد با اشاره به اینکه فعالان صنعتی و اقتصادی بال‌های توسعه لامرد هستند، گفت: باید همه عوائد و فواید ایجاد و استقرار صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان به جیب مردم برود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شبانی نژاد در نشست فعالان اقتصادی، تولیدی و صنعتی شهرستان لامرد با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست، اظهار داشت: برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بومی احترام بسیار ویژه ای قائل هستم و در اولین روز پس از شلوغی‌های برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، با فعالان اقتصادی نشست رفع موانع را برگزار کردیم.

وی در همین خصوص اظهار داشت: مشکلات و موانع تولید با حمایت مسئولین و هم گرایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی در شهرستان قابل رفع است و از تمام توان برای انجام این امر استفاده خواهیم برد.

شبانی نژاد فعالان صنعتی و اقتصادی را بال‌های توسعه شهرستان نامید و اظهار داشت: فعالیت شما خانواده‌های بسیاری را تحت الشعاع قرار داده و اشتغال بسیار خوبی از کنار فعالیت صنعتی و تولیدی شما ایجاد شده و این نشان از مشارکت بالای فعالان این بخش در عرصه اجتماع دارد و این امر سبب خواهد شد که در ادامه راه نیز از ظرفیت و توان این حوزه در توسعه شهرستان بیش از پیش بهره مند شویم.

فرماندار لامرد با منطقی خواندن درخواست‌های مطرح شده در نشست، گفت: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد تا همه عوائد و فواید ایجاد و استقرار صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان به جیب مردم برود.

در این نشست مقرر شد در اولین فرصت، طی برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد، دغدغه‌ها و نگرانی‌های فعالان اقتصادی برطرف شود. همچنین مقرر شد کمیته رفع موانع تولید با حضور مدیران کل استانی در شهرستان برگزار شود.

کد خبر 5242471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha