۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

سرهنگ خاتمی خبر داد؛

توجه ویژه فرمانده ناجا به سرباز مجروح مرزبانی

توجه ویژه فرمانده ناجا به سرباز مجروح مرزبانی

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با اشاره به مجروحیت سرباز وظیفه مرزبانی در استان کردستان، گفت: با مساعدت فرمانده نیروی انتظامی و در اقدامی سریع، هواپیمای ناجا به شهر سنندج اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم خاتمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی، این سربازان ولایت با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به دشمنان در مرزها را نخواهند داد.

وی افزود: امروز که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا می باشد، مرزبانان نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی در بدترین شرایط جوی (گرما و سرما) با رشادت و از خودگذشتگی امنیت پایدار را حفاظت می کنند که در این راستا یکی از کارکنان وظیفه در نقطه صفر مرزی بانه حین کنترل و پایش نوار مرزی دچار مجروحیت می گردد.

سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه مرزبان مجروح توسط همرزمانش به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل گردید، تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمی وظیفه مجروح، با پیگیری فرمانده مرزبانی ناجا و مساعدت فرمانده ناجا که پدری مهربان برای فرزندانش در مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بخشی از سرمایه ملی کشور می داند، سریعاً هواپیمای نیروی انتظامی را به شهر سنندج اعزام و فرد مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا انتقال دادند.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه عباس خزائی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا تهران تحت درمان و مداوا می باشد

کد خبر 5243338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha