۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا: 

۱۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در کنکور سراسری رقابت می کنند

۱۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در کنکور سراسری رقابت می کنند

صومعه سرا- مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: هزار و ۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در ۱۷ حوزه امتحانی در کنکور سراسری امسال باهم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو ظهر شنبه در جلسه ستاد برگزاری کنکور اظهار کرد: آزمون کنکور سراسری امسال به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای نهم تا دوازدهم تیر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت هزار و ۵۴۷ دانش آموز صومعه سرایی در گروه‌های آزمایشی تعیین شده در کنکور امسال، افزود: از این تعداد ۹۸۲ داوطلب زن و ۵۶۵ داوطلب مرد هستند.

بالو در ادامه داد: از مجموع داوطلبان ۱۴۶ نفر در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، ۵۵۸ نفر در گروه آزمایشی انسانی، ۵۲۴ نفر در گروه آزمایش علوم تجربی، ۹۹ نفر در گروه آزمایشی هنر و ۲۲۰ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به پیش بینی ۱۷ حوزه امتحانی، بیان کرد: داوطلبان در چهار روز برای آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به رعایت دستور العمل های بهداشتی ابلاغی، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه برگزاری آزمون‌ها، بهداشت و سلامت داوطلبان نیز به خوبی تأمین خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا اضافه کرد: بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: حوزه‌های برگزاری کنکور پس از هر آزمون ضدعفونی خواهد شد تا برای آزمون روز بعد مشکلی نداشته باشند.

کد خبر 5244498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha