۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۶

امام جمعه میامی:

لزوم تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی/ رفع مشکلات نیازمند همدلی است

لزوم تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی/ رفع مشکلات نیازمند همدلی است

میامی- امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه امروز بیش ازهر زمان دیگری باید بر ظرفیت‌های داخلی متمرکز شد، گفت: رفع مشکلات کشور درگرو همدلی و مشارکت بین همه بخش‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه استفاده هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از واکسن تولید داخل بیانگر این نکته است که می‌بایست به ظرفیت‌های درون تکیه کرد، ابراز داشت: کشورهای غربی هیچ‌گاه خیرخواه مردم ایران نبودند، لذا انتخاب قبله آن‌ها راه خطا است و باید به پتانسیل‌های موجود تکیه زد.

وی بابیان اینکه امروز بیش ازهر زمان دیگری باید بر ظرفیت‌های داخلی متمرکز شد، افزود: کم رنگ و کم اهمیت جلوه دادن ظرفیت و توان نیروهای داخلی به سود کشور نخواهد بود لذا باید علیرغم همه آسیب‌ها و مشکلات موجود با حداکثر قوا از ظرفیت درون حمایت کرد.

امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه باور بر قدرت مردم در کنار ظرفیت‌های داخلی می‌تواند نسخه نجات‌بخش اقتصاد کشور باشد، ابراز داشت: راه حل این موضوع تنها در گرو مشارکت و همدلی بین همه بخش‌ها است لذا تا مسئولان و مدیران دستگاه‌ها همکاری لازم را نداشته باشند این مهم اتفاق نخواهد افتاد.

صفایی پور بابیان اینکه وجود حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضائیه باعث افزایش اعتماد و امید در سطح جامعه شد، تصریح کرد: نیاز امروز جامعه نیز همین دو رکن است که انتظار می‌رود اقدامات اثربخشی در این راستا همچنان تداوم داشته باشد که این نیز همدلی هر چه بیشتر مسئولان و مردم را می‌طلبد.

وی افزود: برای مبارزه با فساد و گسترش عدالت، اجرای سند تحول قضائی امری ضروری است و همان‌طور که می‌دانیم رمز پیروزی برابر دشمن نیز تاکید بر همین اصل با مبنای تکیه‌بر نیروهای مردمی خواهد بود.

کد خبر 5248909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha