۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴

پس از تاکید بر سالم نبودن گل؛

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات افشاریان/ توان عذرخواهی ندارید!

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات افشاریان/ توان عذرخواهی ندارید!

باشگاه استقلال به اظهارات سرپرست کمیته داوران در مورد درست بودن گل ارسلان مطهری در دیدار با آلومینیوم اراک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مطلبی از سوی سایت باشگاه استقلال اعلام شد:« خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران درباره قضاوت مهدی سیدعلی در بازی استقلال و آلومینیوم مطالبی را عنوان کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد:

۱ - باشگاه استقلال درک می‌کند که خداداد افشاریان به واسطه سمتش، شاید نتواند علیه داوران موضع بگیرد و به همین دلیل انتظار می‌رود ایشان وقتی توان عذرخواهی ندارند، از ارائه اطلاعات نادرست هم خودداری کنند.

۲ - آقای افشاریان بر اساس کدام فیلم می‌گویید توپ به پای قایدی برخورد کرده؟ در فیلمی که دوربین پشت دروازه ضبط کرده، مشخص است توپ به پای قایدی برخورد نکرده است.

۳ - جالب است که آقای افشاریان بدانند کمک داور بازی وقتی توپ به مطهری رسید، پرچم را به نشانه آفساید بالا برد و برخلاف ایشان معتقد نبود که توپ به قایدی برخورد کرده است.

۴ - مهدی سیدعلی بارها و بارها در این بازی سوت‌های اشتباهی زد که می‌توانست منجر به شکست استقلال شود. در یک صحنه او خطایی هند اسماعیلی چسبیده به محوطه جریمه را گرفت که می‌توانست منجر به باز شدن دروازه استقلال شود. این درحالی بود که چند ثانیه قبل خطای واضح بازیکن آلومینیوم بر روی رضاوند و اسماعیلی گرفته نشده بود و همین عدم اعلام خطا منجر به برخورد توپ با دست اسماعیلی شد.

۵ - ای کاش آقای افشاریان به جای ۲۰ بار دیدن صحنه گل سالم استقلال، یک بار بازی را در خلوت نگاه می‌کرد و می‌دید مهدی سیدعلی چندبار با سوت‌های اشتباهش مانع از بازیسازی استقلال شد و چندبار باعث ایجاد فرصت گلزنی برای آلومینیوم شد. آقای افشاریان به خوبی می‌دانند چندین اشتباه پیاپی و حتی به ظاهر بی اهمیت تا چه حد روی بازیکنان و کادرفنی یک تیم اثر گذار است و انتظار می‌رود وقتی تا این سطح اشتباهات داوری را می‌بینیم، اگر اشتباهات را قبول نمی‌کنیم، منکر آن‌ها هم نشویم.

۶ - نیمکت تیم فوتبال استقلال به واسطه تاکیدات چندباره آقای مجیدی، از آرام‌ترین نیمکت‌هاست و حتی در همین بازی با آلومینیوم هم ایشان بارها از نیمکت نشینان و سکونشینان تیمش خواست به داور اعتراضی نکنند ولی ظاهرا این نوع رفتار منجر به تضییع حق تیم استقلال شده و نمونه آن را در هفته‌های گذشته هم دیدیم.»

کد خبر 5249521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عقیل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 2
      عبارت فرافکنی ، دقیقا معنیش میشه هوای این روزهای فوتبال ایران و استقلال
    • محمد IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      8 2
      ایشان چه فیلمی را ۲۰ بار دیده که توپ به پای قایدی خورده یعنی اونی که ایشان می بیند با همه بینندگان فرق دارد !!!! چرا جرات عذرخواهی نداری آبروی قوم لر را هم خدشه دار کردی تو مشخصه یک لر جسارت شهامت شجاعت و صداقت است ..... مگر یک پست و مقام چه ارزشی دارد ؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      4 2
      لعنت بر دشمنان استقلال
    • صادق RU ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 8
      بابا جان یک جام پلاستیکی تقدیم استقلال و سپاهان بکنید .خلاص
    • منوچهر IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      6 1
      سلام آقایون دنبال چی میگردید تا این آقای....پست وزارت ورزش رو دارد همین آشه هکین کاسه
    • جعفر IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      مهندسی ایران یوونتوس
    • ستاد حق IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      ان مع الاسره یسری
    • ن IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      3 0
      آقای مجیدی برادر عزیز چرا یکبار تیم را از زمین بیرون نمی آورید
    • وینیچه IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 7
      منصفانه برخورد کنیم اینهمه موفقیت لیگ برتر فوتبال /حذفی سوپر جام اسیا نمیشه همه اش با داوری برای یک تیم باشد. پرسپولیس سال گذشته با پنجره بسته در آسیا بهترین کار را انجام داده است.. استقلال نیاز به مربی وکادر مدیریت دلسوز و کار بلد دارد. نه هوچی‌گری
      • رضا IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
        0 0
        ببخشید، پنجره بسته! اونم پرسپولیس؟ داداش فکر کنم خواب نما شدی
    • ارش IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      5 3
      من یاسوج همسایه آقای افشاریان بودم خوشبختانه آقای افشاریان از اون پرسپولیسی های دو آتشه
    • مهدی نجفی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 0
      این آقا!،که سوابق درخشانی دارد. متاسفانه فوتبال ایران سیاسی شده، و بدرد بخور نیست
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 1
      شاید با تغییر دولت؛ شرایط فوتبال هم بهتر بشه. شاید قهرمان هم عوض شد
    • ا.ع IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      همه ش رابزار کنارچون اراجیفه اماجالبی ش این هست که گفته توپ برخوردکردبه دست اسماعیلی اینافکرکردندملت مثل خودشون تعصب کوردارندونمی بیننددا ره باتوپ بغل کرده غل میخوره
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      اگر داور جایگاه خاصی دارد صداقت کمیته داوران پسر پرست آن باید با لاتر از قضاوت‌های متعصبانه وطرف گیری کور کورانه به نفع هر داوری شود یکی از عوامل اصلی عقب ماندگی فوتبال در کشورمان همیشه داوران بوده‌اند در تمام بازیها تشبیهات فاحش مشاهده میشود